سه‌شنبه 1 خرداد 1403

حضور جوانان برنامه نویس در هفتین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری و اطلاعات

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حضور جوانان برنامه نویس در هفتین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری و اطلاعات

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در امروز پنجشنبه 23 تیرماه سال جاری به شکل حضوری و جمعه به شکل مجازی برگزار می‌شود. برگزار کننده اولین دوره این رویداد، مرکز نوآوری و فناوری اطلاعات دانشگاه شریف بوده است. در هفتیمن دوره رویداد چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات 250 نفر در قالب 75 تیم...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در امروز پنجشنبه 23 تیرماه سال جاری به شکل حضوری و جمعه به شکل مجازی برگزار می‌شود. برگزار کننده اولین دوره این رویداد، مرکز نوآوری و فناوری اطلاعات دانشگاه شریف بوده است.

در هفتیمن دوره رویداد چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات 250 نفر در قالب 75 تیم دو تا چهار نفره به رقابت با یکدیگر میپردازند که اکثریت آنان کمتر از 25 سال سن دارند و چهره‌های دبیرستانی نیز در بین شرکت کنندگان دیده می‌شود. ربیعی رئیس مرکز نوآوری دانشگاه، خطاب به شرکت کنندگان، آنان را مهم‌ترین منابع کشور دانست و هدف اصلی برگزاری این مسابقات را شناسایی استعداد‌های جوان و آشنایی آنان با مسائل صنعتی برشمرد و افزود: با کمک شما جوانان مستعد ایرانی، مسائل صنعتی جامعه حل خواهد شد.

رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شریف برگزاری مراسم و ایجاد بستر برای حضور جوانان را وظیفه خود دانست و گفت: امیدواریم حامیان مالی ارتباط خود را با تیم‌ها حفظ کنند. در ادامه این رویداد مدیر عامل شرکت‌های فناوری اطلاعات به معرفی فعالیت‌های خود در این زمینه پرداختند.