چهارشنبه 4 مهر 1403

حضور همزمان زکی‌پور و جلالی در ترکیب اصلی:/ اجماع چپ‌پاهای استقلال علیه پرسپولیس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حضور همزمان زکی‌پور و جلالی در ترکیب اصلی:/ اجماع چپ‌پاهای استقلال علیه پرسپولیس!

احتمال حضور همزمان جلالی و زکی‌پور وجود خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، این احتمال وجود دارد که جواد نکونام در دربی پایتخت از میلاد زکی‌پور و ابولفضل جلالی به صورت همزمان استفاده کند، زکی‌پور هرچند اندک اما سابقه حضور در پست مدافع میانی را داشته است و سال‌ها قبل در استقلال در همین پست بازی کرده است.

با توجه به اینکه پرسپولیس بازیکنان سرعتی در خط حمله دارد، سرعت و قدرت یارگیری زکی‌پور می‌تواند خط دفاعی استقلال را چابک‌تر کند، قابلیت دیگری که اضافه خواهد شد اضافه شدن زکی‌پور از جناحین در کنار جلالی خواهد بود.

در غیاب آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور مدافع چپ‌پایی خواهد بود که می‌تواند با جلالی کارهای ترکیبی شکل دهد و حتی برای دقایقی مسئولیت حملات را برعهده بگیرد و از جناحین نفوذ کند.

این اتفاق در دقایق پایانی بازی با نساجی اتفاق افتاد و آبی‌ها روند خوبی را پیش گرفتند، حضور پرریسک جلالی در حملات به واسطه همین اتفاق رقم خورد و در نهایت به گل دوم استقلال تبدیل شد، دور از انتظار نخواهد بود که استقلال در این مسابقه هم حداقل برای دقایقی به این شکل کار خود را ادامه دهد.

جلالی با فرم خوبی که در بازی با نساجی نشان داد و البته آمادگی خوبی که زکی‌پور از ابتدای فصل داشته، کار نکونام را سخت می‌کند که یکی از آنها را روی نیمکت قرار دهد و این امکان وجود دارد که همزمان در زمین حضور پیدا کنند.

حضور همزمان زکی‌پور و جلالی در ترکیب اصلی:/ اجماع چپ‌پاهای استقلال علیه پرسپولیس! 2