چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

حضور 150 شرکت دانش بنیان و استارت‌آپ ایرانی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور 150 شرکت دانش بنیان و استارت‌آپ ایرانی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، توسعه تکنولوژی موجب شده تا جهت کاری عرضه کنندگان و مصرف کنندگان در جوامع تغییر کند؛ امروزه ذائقه مشتری نیازمند فناوری‌های نوین است و شرکت‌ها در تلاشند تا هر روز محصولات خود را توسعه دهند. یکی از ابزار توسعه، تعامل است و باید بستری مناسب برای ارتباط بین فعالان این حوزه وجود داشته باشد. نمایشگاه الکامپ بستری مناسب برای ارتباط فناوران حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک است.

این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات و خدمات صنایع کامپیوتری و الکترونیک به بازار برگزار می‌شود و فضای مناسبی برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها به شمار می‌رود، این شرکت‌های می‌توانند در حاشیه نمایشگاه با حضور در جلسات B2B و ارائه محصولات خود در حوزه فناوری اطلاعات مشتریان ثابت داشته باشند.

تا امروز 25 دوره از این نمایشگاه با شعارهای خلاقانه و فناورانه برگزار شده است؛ امسال نیز بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال»، با حضور جمع زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 4 تا 7 تیرماه برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام برگزار کنندگان، از میان 450 شرکت حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، حدود 150 شرکت دانش بنیان و استارت آپ ایرانی حضور خواهند داشت؛ همچنین، 50 شرکت خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق تولیدات فناورانه خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بستری مناسب جهت جذب سرمایه داخلی و خارجی برای محصولات و دستاوردهای تازه کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌رود؛ از سوی دیگر شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های داخلی می‌توانند در کنار شرکت‌های بزرگ به رقابت بپردازند که خود گامی بزرگ در مسیر توسعه کشور به حساب می‌آید.

الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در این دوره حوزه‌های الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی هشت بخش اصلی این نمایشگاه خواهد بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید نمایشگاه الکامپ شرکت های دانش بنیان شرکت های نوپا اقتصاد دیجیتال این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است