یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسنی اژه‌ای گفت: سال1402 سراغ مدیران متخلف و بانک‌ها می‌رویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: معاون مطبوعاتی دولت دوازدهم گفت: اساسا دلیل طولانی شدن بحران‌ها در ایران و نارضایتی‌های فزاینده افکار عمومی این است که در زمان بحران هنوز افکار عمومی به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه شعبات خاص رسیدگی به جرایم چهارشنبه سوری در استان راه اندازی شده است، گفت: گشت‌های نظارتی استان در آخرین چهارشنبه تشکیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

محسنی اژه‌ای طی سخنانی در نهمین همایش ملی مدیریت جهادی با بیان اینکه تولید ثروت از نگاه اسلام یک ارزش محسوب می‌شود، اظهار کرد: اقتصاد مسئله اول کشور است؛ اما آیا به میزان اهمیت این مقوله برای آن ارزش قائل هستیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

محسنی اژه‌ای گفت: سال1402 سراغ مدیران متخلف و بانک‌ها می‌رویم. منبع: تسنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر لزوم تامین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور، گفت: قوه قضائیه به دنبال رفع مشکلات بخش خصوصی، صنایع و کارخانجات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران گفت: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی در رابطه با چهارشنبه آخر سال، شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: درصدد هستیم نگذاریم یک فعال اقتصادی و تولیدی به هر بهانه‌ای ممنوع‌الخروج شود.

خبرگزاری میزان

نهمین همایش ملی مدیریت جهادی عصر امروز دوشنبه (22 اسفند) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس قوه قضاییه تاکید کرد که آنجایی که فساد و تبانی رخ می‌دهد باید برخورد قانونی و مقتضی صورت گیرد اما اگر خطا از سوی طرف دولتی انجام شود نباید به سراغ مشتری که همان فعال اقتصادی و تولیدی است رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد گفت: هنر نمایش یک هنر آسیب‌پذیر و شکننده در کشور ما است که اگر یاری خبرنگاران برای ارتقای آن نباشد، دیده نمی‌شود. نگاه من به عنوان یک مدیر و یک معلم تئاتر هیچ‌گاه نسبت به رسانه‌ها منفی نبوده و ونیست و معتقدم نقد باعث رشد هنر تئاتر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر لزوم تامین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور، گفت: قوه قضائیه به دنبال رفع مشکلات بخش خصوصی، صنایع و کارخانجات است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه به تشریح اولویت‌های اقتصادی قوه قضاییه در سال 1402 پرداخت و گفت: درصدد هستیم در سال آینده از همه ظرفیت‌های قوه قضاییه برای حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدی بهره بگیریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: در صدد هستیم در سال 1402 از تمام ظرفیت‌های قوه قضائیه برای حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدی بهره بگیریم.