شنبه 29 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم اقتصاد مملو از مکاتب و عقاید مختلف است که در برخی از زمینه‌ها با هم توافق دارند؛ اما در برخی موارد اختلاف نظرهای جدی در بین مکاتب به چشم می‌خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به برخورد خشونت‌آمیز فرانسه با معترضان مسالمت‌آمیز واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غریب آبادی نوشت، «به نظر می‌رسد سیاست باتوم برای دولت و پلیس فرانسه خوب کار می‌کند! پلیس فرانسه علیه معترضانی که برای آزادی و دفاع از حقوق خود تجمعات مسالمت‌آمیز برگزار می‌کنند، به سرعت به استفاده افراطی از زور متوسل می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی دولت‌های اروپایی، بیش از آن که تصمیم‌گیر فعال باشند، دنباله‌روهایی منفعل به نظر می‌رسند. و گرنه دلیلی ندارد که هزینه گزاف جاه‌طلبی‌های آمریکا و انگلیس (خارج شده از اتحادیه اروپا) را بپردازند،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم اقتصاد مملو از مکاتب و عقاید مختلف است که در برخی از زمینه‌ها با هم توافق دارند؛ اما در برخی موارد اختلاف نظرهای جدی در بین مکاتب به چشم می‌خورد. در میان ایرانیان نیز تمام این مکاتب و عقاید حضور و ظهور دارند که توصیه‌های سیاستگذاری متعدد و متضاد در سیاستگذاری می‌کنند که در بسیاری موارد این تعدد آرا و نظرات، مهم‌ترین دلیلی است که سیاستگذار در نهایت مسیری به غیر از مسیر توصیه‌شده...

وب‌گاه عصر ایران

شورای عالی فضای مجازی سند پیشگیری و مقابله با قمار در فضای مجازی را به تصویب رساند.

وب‌گاه فرارو

حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه قوه قضائیه وجود فردی به نام حسن فیروزی در بین بازداشت شده‌های حوادث اخیر را تکذیب کرده و اعلام کرد چنین شخصی نه بازداشت شده و نه زندانی است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مهاجران در بازار تهران تکثیر پیدا کردند، گفت: این افراد به عنوان تاجر، تولیدکننده و خدماتی فعال هستند و ممکن است در آینده با مشکل مواجه شویم.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه تصاویری را پخش کرد که در آن اردوغان در دیدار با رای دهندگان جوان در استان بورسا در شمال غربی این کشور, تاریخ انتخابات را اعلام می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس قوه قضاییه گفت: بعضا مشاهده می‌شود که بعضی افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضاییه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و از مردم اخاذی و آنها را تهدید می‌کنند یا آنکه خود را به مسئولان منتسب می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.

وب‌گاه گسترش

انجمن خودروسازان ایران با اعلام مزیت‌های فروش بورسی خودرو از سازمان بازرسی کل کشور درخواست کرد که از عرضه خودرو در بورس کالا حمایت کند.

خبرگزاری مهر

رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: علاوه بر قانون های محدود کننده سقط جنین، باید سیاست هایی را ابلاغ کرد که انگیزه داشتن فرزند بیشتر شود.