شنبه 29 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون 3رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کانون‌های وکلای دادگستری تیر ماه امسال، آزمون وکالت سال گذشته را که برگزار نشده بود، برگزار کرد و هیچ برنامه‌ای برای برگزاری آزمون ویژه 1401 ندارد! قوه قضائیه مکلف است در صورت استنکاف کانون و مرکز وکلا از برگزاری آزمون، رأساً این آزمون را برگزار کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی جوهری با اشاره به اهتمام جدی همکاران این مجموعه بر انجام صد در صدی برنامه‌ها بر افزایش هم افزایی بین واحد‌ها و ادارات این مرکز تاکید کرد. وی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های هم اندیشی گفت: نظرات همکاران برای ما محترم است تا بر اساس استدلال، تجربه و تبادل نظر یک کار علمی را پیش ببریم. وی ادامه داد: گاهاً محصول خروجی یک اداره محصول ورودی...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: سیاست باتوم علیه معترضان در تجمعات مسالمت‌آمیز، برای دولت و پلیس فرانسه خوب کار می‌کند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی منابع از احتمال برکناری نتانیاهو از مقام نخست وزیری رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل مدعی شد «گالی بهاراو ماریا» دادستان عالی رژیم صهیونیستی قصد دارد تا با استناد به قاعده تعارض (اتحاد قانونگذار و مجری قانون) عدم صلاحیت نتانیاهو برای نخست وزیری رژیم صهیونیستی را اعلان نماید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم اقتصاد مملو از مکاتب و عقاید مختلف است که در برخی از زمینه‌ها با هم توافق دارند؛ اما در برخی موارد اختلاف نظرهای جدی در بین مکاتب به چشم می‌خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به برخورد خشونت‌آمیز فرانسه با معترضان مسالمت‌آمیز واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غریب آبادی نوشت، «به نظر می‌رسد سیاست باتوم برای دولت و پلیس فرانسه خوب کار می‌کند! پلیس فرانسه علیه معترضانی که برای آزادی و دفاع از حقوق خود تجمعات مسالمت‌آمیز برگزار می‌کنند، به سرعت به استفاده افراطی از زور متوسل می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی دولت‌های اروپایی، بیش از آن که تصمیم‌گیر فعال باشند، دنباله‌روهایی منفعل به نظر می‌رسند. و گرنه دلیلی ندارد که هزینه گزاف جاه‌طلبی‌های آمریکا و انگلیس (خارج شده از اتحادیه اروپا) را بپردازند،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم اقتصاد مملو از مکاتب و عقاید مختلف است که در برخی از زمینه‌ها با هم توافق دارند؛ اما در برخی موارد اختلاف نظرهای جدی در بین مکاتب به چشم می‌خورد. در میان ایرانیان نیز تمام این مکاتب و عقاید حضور و ظهور دارند که توصیه‌های سیاستگذاری متعدد و متضاد در سیاستگذاری می‌کنند که در بسیاری موارد این تعدد آرا و نظرات، مهم‌ترین دلیلی است که سیاستگذار در نهایت مسیری به غیر از مسیر توصیه‌شده...

وب‌گاه عصر ایران

شورای عالی فضای مجازی سند پیشگیری و مقابله با قمار در فضای مجازی را به تصویب رساند.

وب‌گاه فرارو

حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه قوه قضائیه وجود فردی به نام حسن فیروزی در بین بازداشت شده‌های حوادث اخیر را تکذیب کرده و اعلام کرد چنین شخصی نه بازداشت شده و نه زندانی است.