شنبه 29 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری تسنیم

دبیر تئاتر فجر از هنرمندانی گفت که همراه انقلاب بودند و صحنه را خالی نکردند؛ هنرمند پیشکسوتی که به بهترین و لذت‌بخش‌ترین کار دنیا مشغول است.

وب‌گاه گسترش

نائر رحمانی - کارشناس و فعال معدن

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر فروش دارایی‌های دولتی گفت: اختیاراتی که رهبر انقلاب داده‌اند، پایانی بر سخنانی است که برخی درباره پروژه‌های ناتمام می‌زنند زیرا با این روش می توان این طرح‌ها را به اتمام رساند.

وب‌گاه عصر ایران

انتقاد ها به خاطر رنگ پوست هم نبوده است. اتفاقا فراموش نکرده ایم آقای محمد جواد اردشیر لاریجانی رییس وفت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بود که تعبیر «کاکا سیاه» را برای باراک اوباما به کار برد. آ

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از پایان یافتن طراحی سامانه ارجاع هوشمند پرونده‌های قضائی به کارشناسان رسمی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده قصرشیرین می‌گوید: لابی‌های دولت با مجلس، به نظام، حاکمیت و مردم آسیب می‌زند. امیدوارم این لابی‌های سازمان‌یافته و هدفمند، بین مجلس و دولت کم شود تا در نهایت توجه‌ها به مردم، بیشتر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه «کیهان» نوشت: واقعا چه کسی در کشور ما هست که با «دنیا» سر جنگ دارد یا به همه دنیا فحش می‌دهد؟ ملت ایران جز اعلام انزجار و بیزاری از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و یکی دولت اروپایی، برای کدام دولتمردان کشور دیگری طلب مرگ کرده است؟

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

سخنگوی فراجا در پاسخ به تسنیم گفت: در جلسه‌ای که فرمانده کل انتظامی با ریاست قوه قضاییه داشت، موضوع "سرقت‌های به عنف" مطرح شد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد تغییراتی در این حوزه خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی پلیس در خصوص شناسایی 387 تارنمای تقلب در کنکور و همچنین کشف 9300 قبضه سلاح در ایام اغتشاشات خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

نشست خبری سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی با اصحاب رسانه، صبح دوشنبه سوم بهمن 1401 در محل ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد. سخنگوی فراجا با بیان اینکه هرچه بهتر بتوانیم اقدامات روشنگری انجام دهیم موفق‌تر خواهیم بود گفت: جنگ ترکیبی آغاز شده است و باید نگاهمان متفاوت و عملیاتی باشد. وی با بیان اینکه شاهد یک تغییری در فرماندهی کل فراجا بوده‌ایم گفت: سردار اشتری پس از اتمام...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا در پاسخ به تسنیم گفت: در جلسه‌ای که فرمانده کل انتظامی با ریاست قوه قضاییه داشت، موضوع "سرقت‌های به عنف" مطرح شد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد تغیراتی در این حوزه خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون 3رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کانون‌های وکلای دادگستری تیر ماه امسال، آزمون وکالت سال گذشته را که برگزار نشده بود، برگزار کرد و هیچ برنامه‌ای برای برگزاری آزمون ویژه 1401 ندارد! قوه قضائیه مکلف است در صورت استنکاف کانون و مرکز وکلا از برگزاری آزمون، رأساً این آزمون را برگزار کند