دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بار دیگر برای سوگند در برابر پارلمان حضور یافت. او کابینه‌ای را که متشکل از «افراطی‌ترین راست» و «محافظه‌کارترین» کابینه در تاریخ اسرائیل است، تشکیل داد. «سارا خیرات» گزارشگر الجزیره در گزارش 29دسامبر در همین رابطه نوشت، نتانیاهو 73ساله روز پنج‌شنبه لحظاتی پس از آنکه کنست رای اعتماد به کابینه جدید وی داد، سوگند یاد کرد. از 120نماینده کنست، 63نماینده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی دیگر از اهداف شورای عالی در حوزه فرهنگ عمومی متمرکز شده و تمرکز ما در نظام ملی نگاه به همه ی مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: برخی چهره‌های ورزشی و سلبریتی‌ها فکر کردند خبری است و می‌خواستند خود را همراه دشمن نشان دهند که ملت ایران در برابر این توطئه‌ها ایستادند و دشمنی دشمنان را نقش برآب کردند.

خبرگزاری دانا

حجت ذوالفقاری: فتنه 88سابقه طراحی 10 ساله عوامل خارجی و نفوذی‌های داخلی بود که حدود 240 روز ایران اسلامی را درگیر خود کرده بود. فتنه ای سهمگین، کم سابقه یا حتی بی سابقه که می توانست هر حکومتی را به زانو در آورد؛ اما این فتنه با حضور مردم خاموش شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشکلات مذاکرات احیای برجام را اغتشاگران داخلی معرفی کرد. برای اطلاع از صحبت‌های ایشان راجع به احیای برجام باما همراه باشید.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل با قدردانی از مردم ولایتمدار استان اردبیل در استقبال از شهدای گمنام گفت: هر وزیر یا مدیری که در حیطه مدیریت خود برای ملت مشکل درست کند باید بدون محافظه کاری برکنار شود.

خبرگزاری دانا

میرتاج‌الدینی گفت: 170 میلیارد دلار تفاهم نامه در دولت سیزدهم با کشورهای همسایه بسته شده که 60 درصد این تفاهم نامه ها محقق شود بیکاری در کشور از بین می رود و چرخ صنعت به حرکت در خواهد آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

15 مددجوی زندان مرکزی استان یزد در سال‌جاری با همت دادگستری کل، اداره کل زندان‌های استان و مسئولان زندان مرکزی یزد، پس از حرفه آموزی در گارگاه «فیروزه کوبی» به مرحله تولید رسیده

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خنجر برداشتن و نماد حرکت داعش شدن علیه انسان های بیگناه و مظلوم تنها یک بُعد شبکه های تروریستی بین المللی علیه ما بود و بُعد دیگر انحراف افکار بود که از مدت ها قبل صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: باید افراد تأثیرگذار خصوصا شخصیت‌هایی که مورد توجه نسل جوان هستند برای جوانان مایه دلگرمی باشند و امید دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی از حضور 300 نفری شهروندان در چهل و چهارمین هفته برگزاری «میز خدمت» شهرداری تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: باید افراد تأثیرگذار خصوصا شخصیت‌هایی که مورد توجه نسل جوان هستند برای جوانان مایه دلگرمی باشند و امید دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: متأسفانه نسل جوان ما در شرایطی است که برای خود آینده‌ای نمی‌بیند. باید افراد تأثیرگذار خصوصا شخصیت‌هایی که مورد توجه نسل جوان هستند برای جوانان مایه دلگرمی باشند و امید دهند.