دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار بازداشت، وثیقه، کفالت و... شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره انجمن علمی هوای پاک درباره آلاینده دی‌اکسید گوگرد گفت: هیدروکربن‌های سنگین شامل مازوت و گازوئیل با کیفیت بسیار نازل باعث افزایش آلاینده دی‌اکسید گوگرد در مناطق شهری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار (بازداشت، وثیقه، کفالت و...) شده است.

وب‌گاه عصر ایران

دشواری کار او این بود که در معاونت مطبوعاتی هم باید این حس را به روزنامه نگاران منتقل می‌کرد که از جنس احمد بورقانی است و هم به حاکمیت که به خاطر پیشینه بدو اعتماد کرده بود نشان دهد، نیست! این انتظار متناقض اما از او چهره‌ای دورو نساخت بلکه به سیاق سید محمود دعایی کوشید میانه بایستد و شاید در میان غیر روحانیون شبیه‌ترین بود در منش و رفتار به او.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت درباره حمید فرخ نژاد نوشت: رفتار‌های متناقض و سینوسی او، اما این روزها، برای این چهره جنجالی حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است، به گونه‌ای که برخی او را مامور نفوذی جمهوری اسلامی میان اپوزیسیون خارج از کشور می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار ندارد.

خبرگزاری مهر

از خواص جامعه انتظار می‌رود ضمن محکوم نمودن اعمال و رفتار اغتشاشگران مسئولین را در برخورد با اغتشاشگران و محاربان یاری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان خصوصی اعلام کرد: در طبقه‌بندی شرکت‌ها، شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، گروه دو نیست، اما در همین آیین‌نامه، تمامی پتروشیمی‌هایی که بعدها زیرمجموعه این شرکت قرار گرفتند، در گروه یک طبقه‌بندی شده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناتوانی آقایان از توجیه احکام محاربه کاری کرده است که آئین مسلمانی و مرجعیت را هم فراموش یا فدا می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور اعلام کرد که در بحث اجرای قانون هوای پاک، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گزارشی را در ارتباط با ترک فعل برخی از دستگاههای مجری قانون به قوه قضاییه ارسال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: ما معتقد نیستیم که مشاورین املاک و بنگاه‌های املاک تعطیل شوند. بلکه معتقدیم مشاورین باید باشند اما مشاوره بدهند و در چارچوب قوانین باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان محاسبات کشور نیز بر مصرف این اعتبارات در راستای اصل 55 قانون اساسی نظارت کامل خواهد داشت و هر گونه تخلفی در این خصوص از طریق هیات‌های مستشاری قابل رسیدگی است.

وب‌گاه فرارو

گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از تشکیل پرونده قضایی در ارتباط با ترک فعل مسئولان در اجرای قانون هوای پاک در پی گزارش مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمتر از 40 روز به آغاز چهل‌ویکمین روز جشنواره فیلم فجر باقی است. مدیران سینمایی اعلام کردند که 75 فیلم فرم حضور در جشنواره را پر کرده‌اند.