یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که به تازگی، پیج اینستاگرامی رییس دولت، «تیک آبی» گرفته، بیش از چهار ماه است که پلتفرم‌های اینستاگرام و واتس‌آپ فیلتر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رفتارهای اخیر تلویزیون که این روزها دوباره بحث «ملی» و «میلی» بودنش در فضای مجازی داغ شده، باعث به وجود آمدن کدورت‌های جدیدی شده است. این بخش از کدورت‌ها مربوط به اظهارنظرات مجریان یا کارشناسانی است که در برنامه‌های مختلف حاضر می‌شوند و با چهره‌های محبوب مردمی شوخی‌های نابجایی می‌کنند که هوادارانِ آنها را آزار می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد‌حسین آقاسی، وکیل خانواده محمدمهدی کرمی با بیان اینکه رئیس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اعلام کرده بنا به تفسیر خود اجازه تنظیم وکالت پرونده را به او نمی‌دهد اعلام کرد که پدر محمدمهدی در اعتراض از امروز اعتصاب غذا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: معین‌الدین سعیدی گفت: وقتی که بسیاری از مسئولان عالی اجرایی از پلتفرم‌های فضای مجازی که فیلتر هستند، استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را بعدا توجیه کنند؟

وب‌گاه عصر ایران

متهم در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به 9 فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد تومان اعتراف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا گفت: در دو سال گذشته 700 روز هوای ناسالم داشتیم؛ عوامل انسان ساخته آلودگی هوا در سکوت و ترک فعل مجریان قانون، هزاران بیمار به مردم تحمیل کرده و تنها در تهران بیش از صد هزار عمر در سال به واسطه استنشاق ذرات آلوده و آلاینده موجود در فضای شهری از بین رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری: امروزه دانش آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال 1404 و 1403 اضافه می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت ژاپن در تلاش برای معکوس کردن روند مهاجرت از مناطق کم‌جمعیت به شهر‌های بزرگ وعده داد به هر خانواده‌ای که کلانشهر توکیو را ترک کند به ازای هر فرزند یک میلیون «ین» (معادل 7.500 دلار) پرداخت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانه کینوا و لاغری ارتباط زیادی با هم دارند. این ماده‌ی غذایی دارای مقدار زیادی پروتئین است. به طوری که مقدار آن به دو برابر پروتئین موجود در برنج می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور فرانسه در سخنانی خواستار پیوستن سریعتر سوئد و فنلاند به ناتو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران می‌گوید سازمان به دنبال حل مشکلات فوری و فوتی شرکت‌هاست، اما موضعش در مورد اینترنت و VPN طبقاتی شفاف است؛ یک مخالفت صریح.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کار علیرضا فغانی به صورت رسمی در فوتبال ایران تمام شد.

وب‌گاه عصر ایران

خاندوزی درباره شایعه برکناری‌اش گفت: با توجه به نوع عملکردی که وزارت اقتصاد در مورد تغییر منافعی که سال‌ها به گروه‌های مختلفی می‌رسید داشته، انتظار همین است که اگر یک‌صدم آن منافع را برای تخریب وزارت اقتصاد صرف کنند، باید به آنان حق داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام در حمایت از علی دایی یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات چین از لزوم انجام آزمایش کرونا که اخیراً روی مسافران چینی اعمال شده، انتقاد کرده و کشورهایی که برای مسافران چینی محدودیت سفری تعیین کرده‌اند را به اجرای اقدامات متقابل تهدید کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از پایه‌های اساسی چت‌ها و پیامک‌های ما انواع صورتک‌ها یا همان ایموجی‌های دوست‌داشتنی و پرکاربرد هستند.