یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیدا عمیدی از بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا تا جمعه 16 دی ماه خبر داد و گفت: هوا برای همه افراد جامعه ناسالم و آلودگی ماندگار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کدخدایی گفت: کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خودرو تویوتا در حال بالا رفتن از شیب در کویر ناگهانی از کنترل خارج و به پایین پرتاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از آغاز تشکیل دولت سیزدهم، نشانه های معناداری از عدم تسلط رئیسی بر مباحث اولیه علم اقتصاد وجود داشته است. نشانه هایی که نشان می دهد سیاست های اقتصادی دولت توسط افرادی در پشت پرده طراحی و رئیسی صرفا آنها را ابلاغ می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رونق معاملات بازار چیزی جز رونق «سفته‌بازی» و «دلالی» بر سر واحدهای ساخته‌شده قبلی نیست.

وب‌گاه فرارو

خاندوزی در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره پر بودن خزانه هنگام تحویل دولت، گفت: مستندات در این زمینه روشن است و نامه مردادماه آقای واعظی به آقای نوبخت در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که رسماً اذعان شده کاملاً خزانه به خواست دولت خالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس به خبر منتشرشده مبنی‌بر اینکه قوه‌قضائیه موظف شده با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های ذیربط، با فروشندگان فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌های غیرمجاز برخورد قانونی و متخلفین را مجازات کند، واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد چمشیر هیچ گونه مشکل علمی ندارد یک کار بزرگ را نظام آغاز کرده و به نتیجه رسیده، ما به غیر از آب به برق آن نیاز داریم برقی که تولید می‌کند کل هزینه های سد را بر خواهد گرداند در حالی که اکنون مشکل برق در کشور داریم و تاسیسات تولید برق سد توسط سرمایه گذار خارجی آماده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع امنیتی عراق از هدف قرار گرفتن برخی از مناطق مختلف عراق از سوی جنگنده‌های ترکیه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزارت صمت گفت: عدم تحویل کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز، تخلف بزرگی است و کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی برخورد می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حاشیه دیدار جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار شهید سلیمانی گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شده، کیفرخواست مراحل نهایی‌اش را طی می‌کند؛ نسبت به بیش از 90 نفر از مقامات آمریکایی درخواستی در حال آماده شدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون 3 هزار و 200 واحد نهضت ملی مسکن در شهر پرند تحویل متقاضیان داده شده و 2 هزار و 780 واحد در مراحل نهایی ساخت قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه «تایمز اسرائیل» گزارش داد که زنان پناهنده اوکراینی در اسرائیل در معرض انواع مختلف سوء استفاده‌ها از جمله تعرض جنسی قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکناس‌های جدید هزار تومانی رونمایی شد. در قسمت بالای این اسکناس‌ها صفر‌ها کمرنگ نمایش داده شده است و در قسمت پایین اسکناس، صفر‌ها کاملا حذف شده است.