یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

کاملا مشخص است که چه کسانی مسبب اصلی شکاف های اجتماعی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی اخبار منتشره مبنی بر احتمال بروز موج هشتم کرونا در کشور و لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس، بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور طی نشستی با معاون بهداشت و برخی مدیران وزارت بهداشت و همچنین معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی خواستار اعلام وضعیت بیماری و میزان آمادگی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی...

خبرگزاری تسنیم

رییس دستگاه قضا در جلسه مشترک با وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی بر دریافت مالیات عادلانه از مردم و اصلاح فرآیندها تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

در پی اخبار منتشره مبنی بر احتمال بروز موج هشتم کرونا در کشور، بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور طی نشستی با مسئولان وزارت بهداشت وضعیت موجود را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی که قبل از انتخابات وعده داده بود اقتصاددان ها را برای حل مسائل اقتصادی به خط کند، حالا نسبت به گزارشات کارشناسی و توصیه اقتصاددان ها بی تفاوت بوده و مشخص نیست آیا مسئولیت تصمیمات خود را قبول خواهد کرد یا نه؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تولید و به کارگیری کیت‌های ژنتیک حدود یک میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای پزشکی قانونی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی اخبار منتشره مبنی بر احتمال بروز موج هشتم کرونا در کشور نشستی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سازمان بازرسی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: شهردار تهران درباره چرایی کمبود واگن مترو در ایران گفت: این مسئله ربطی به تحریم ندارد و برخی‌ها خیلی حرف می‌زنند که واقعیت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان خاندوزی درباره اخبار منتشرشده درباره برکناری‌اش، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابایی گفت: تاکنون 132 میلیون و 147 هزار هکتار معادل 97 درصد عرصه‌های ملی دارای سند شده است.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در حال حاضر توانایی علمی و فنی مورد نیاز فراوری بافت را در اختیار دارد و می تواند در صورت تامین موارد مورد نیاز و هزینه های لازم، فراوری بافت را نیز به انجام برساند که نتایج آن برای مردم و خصوصا بیماران بسیار مفید خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار شهید سلیمانی ابراز امیدواری کرد که اگر مراحل نهایی طی شود، احتمالاً در سال آینده می‌توانیم شاهد تشکیل دادگاه کیفری که منجر به صدور رای شود، باشیم. مراحل بعدیش را پیگیری خواهم کرد و امیدواریم به نتیجه برسد.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور در نشست واکاوی نوسات ارزی، با اشاره به جراحی‌های اقتصادی در دولت‌های مختلف خواستار استفاده از نقطه نظرات صاحب‌نظران در این حوزه شد.

وب‌گاه فرارو

نام کیومرث نیازآذری و فرزندش مصطفی، نخستین بار در پرونده پرحاشیه موسوم به پرونده طبری، بر سر زبان‌ها افتاد و در افکار عمومی مطرح شد. پرونده‌ای که در سال 1399 درست در آغازین ماه‌های پاندمی کووید19، با نام طبری گره خورد و خبرساز شد و بازتاب‌های متناقضی در داخل و خارج ایجاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس ادعای وکیل و پدر محمدمهدی کرمی، او از امروز در اعتراض به حکم صادره برای اعدام، اعتصاب غذا خواهد کرد.