جمعه 14 اردیبهشت 1403

حمله مقاومت به ایلات اشغالی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حمله مقاومت به ایلات اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 197 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به تدریج وارد هفتمین هفته خود می‌شود و رژیم اسرائیل همچنان از دست‌یابی به اهداف اصلی خود عاجز مانده است و همچنان به بمباران مناطق مسکونی غزه ادامه می‌دهد. طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تعداد شهدا از مرز 34 هزار نفر فراتر رفت، وزارت بهداشت غزه عصر دیروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 197 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به تدریج وارد هفتمین هفته خود می‌شود و رژیم اسرائیل همچنان از دست‌یابی به اهداف اصلی خود عاجز مانده است و همچنان به بمباران مناطق مسکونی غزه ادامه می‌دهد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تعداد شهدا از مرز 34 هزار نفر فراتر رفت، وزارت بهداشت غزه عصر دیروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 012 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 833 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 4 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 42 نفر شهید و 63 نفر دیگر هم مجروح شدند.

مقاومت اسلامی عراق نیز با تاکید بر حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم اسرائیل، اعلام کرد که یک هدف حیاتی و مهم را در بندر ایلات اشغالی با پهپاد هدف قرار داده است.

08:48 - واکنش تند حماس به ادعاهای بلینکن درباره مذاکرات آتش‌بس

حماس با محکوم کردن ادعاهای بلینکن مبنی بر مانع‌تراشی این جنبش در مذاکرات آتش‌بس تاکید کرد که نتانیاهوی تروریست طرفی است که مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات می‌شود و آمریکا اگر واقعا به دنبال آتش‌بس است حمایت خود از جنایات صهیونیست‌ها را متوقف کند.

08:38- آژیر خطر در منطقه اشغالی الجلیل به صدا درآمد

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه اشغالی «الجلیل الاعلی» در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

در حال تکمیل...