دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث رانندگی در اصفهان 3 کشته و 9 مصدوم برجاگذاشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حوادث رانندگی در اصفهان 3 کشته و 9 مصدوم برجاگذاشت

اصفهان - ایرنا - برخورد دو خودروی سواری پژو و سمند در جاده قدیم سده اصفهان و واژگونی پراید در اتوبان نایین در 48 ساعت گذشته سه کشته و 9 نفر مصدوم برجا گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت 19 و 29 دقیقه شب گذشته دو خودروی سواری پژو و سمند در جاده قدیم سده بین کله مسیح و مدیسه با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اورژانس 115، سه واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه سه نفر شامل یک مرد و یک زن حدود 30 ساله و یک دختر هفت ساله جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه کودک هفت ساله پس از انتقال در بیمارستان فوت کرد ادامه داد: این حادثه همچنین 6 مصدوم داشت که پنج نفر آن‌ها مرد و یک نفر زن بودند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه واژگونی خودروی پراید در اتوبان نایین سر جاده مشکنان در عصر روز پنجشنبه گفت: در این حادثه سه نفر شامل دو زن و یک مرد مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط بالگرد از هرند به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

علت وقوع این حوادث توسط پلیس راه دردست بررسی است.

فوریت‌های پزشکی شهرستان نایین دارای 6 پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و 42 نفر تکنسین و امدادگر است.

این شهرستان با بیش از 39 هزارنفرجمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

واژگونی خودرو، یکی از مشکلات اساسی در محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

*س_برچسب‌ها_س*