یک‌شنبه 13 خرداد 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت انتقاد و اعلام کرد که عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به حادثه شیراز نشان داد که آن‌ها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند. به گزارش فارس، عصر روز چهارشنبه چهارم آبان یک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا کشاورز، دانش آموز شیرازی که نذر کرده بود چهارشنبه‌ها به شیراز بیاید، در حمله تروریستی چهارم آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خبرگزاری دانا

سردار احمد طاهری از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش توسط سوداگران مرگ در این شهرستان خاش داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شورای امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای به دیدار روز گذشته شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده آیت الله سیستانی در کربلا با هیئتی مسیحی از ایتالیا واکنش نشان داد و از مواضع مرجعیت تقدیر کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع) در این بیانیه آمده است که شورای امنیت ملی عراق مواضع آیت الله سیستانی را سنگ بنای اجرای طرح‌هایی در راستای مقابله با تندروی می‌داند. این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش النهضه امروز با حضور در سفارت ایران در تونس با امضای دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی شاه‌چراغ، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

واژگونی یک اتوبوس درجا ه بندر لنگه - بندر عباس حادثه افرید در پی واژگونی اتوبوس یک نفر جان باخت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، رئیس جمهور روسیه با امضا فرمانی امکان حضور افراد با جرائم سنگین در میدان نبرد با اوکراین را فراهم می‌کند. خبرگزاری ریانووستی روسیه در گزارشی اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» امروز جمعه فرمانی را امضا کرد که بر مبنای آن اجازه بسیج افرادی را که مرتکب جنایات جدی شده اند، می‌دهد. رویترز به نقل از این خبرگزاری روسی یادآور می‌شود این...

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از این اقدام تهاجمی مأموران انتظامی 2 نفر از عاملان را در صحنه دستگیر و خودرو وانت پیکان توقیف که در بازرسی از این خودرو مقدار 51 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد - اصلاندوز مغان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسلامی عصر جمعه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت روز 13 آبان از آن به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: تبعید حضرت امام راحل یک ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد. وی با اظهار اینکه برخی از افراد مطرح می‌کنند تا انقلاب اسلامی بحثی از استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا نبود و این ادبیات پس از پیروزی انقلاب مطرح شد، آن را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ایالات‌متحده از ادعاها و هذیان‌گویی‌های ضدایرانی رئیس جمهور این کشور عقب نشست.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - محمدرضا کشاورز دانش‌آموز شیراز از شهدای حمله تروریستی چهارم آبان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است. تصاویر، لحظات قبل و هنگام شهادت مظلومانه وی را نشان می‌دهد. نخبه سید فریدالدین معصومی از دیگر شهدای حرم نیز در تصاویر دیده می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد نوشت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به حادثه شیراز نشان داد که آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به حادثه شیراز نشان داد که آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب وبد تقسیم می‌کنند.