یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش باران در 10 استان کشور طی امروز، از تداوم بارش‌ها در برخی نقاط کشور تا سه شنبه خبر داد.

وب‌گاه الف

شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری 16 این شهر از سمت خود عزل شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد حقوق بشر با ارسال گزارشی از سکوت سازوکار‌های بین المللی و کشور‌های مدعی حمایت از حقوق بشر در برابر عملیات تروریستی شیراز به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک استاد دانشگاه با اشاره به قطع کردن صحبت‌هایش در آنتن زنده توسط مجری برنامه، تصریح کرد: خدای خود را شاهد می‌گیرم که اکراه داشتم به برنامه بروم اما با توجه به اوضاع جامعه احساس کردم کمی صحبت کنیم تا قصه‌ها از قبل روشن شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) دو دانش اموز شیرازی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم فیاض گفت: قرار بود در برنامه سند چشم انداز درباره اقتصاد و جامعه و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم که یک باره صحبت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی ناآرامی های روز جمعه هشتم مهر ماه شورای تامین سیستان و بلوچستان، بیانیه ای صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه چین به حادثه تروریستی در شیراز واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

پیروان ادیان کلیمی، زرتشتی و مسیحی شیراز با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند و این حادثه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانا

«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

جنبش مجاهدین فلسطین پنجشنبه شب حمله تروریستی به حرم حضرت شاه‌چراغ علیه السلام در شیراز را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور که همراه مخبر برای عیادت از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ به شیراز رفته، تلخ‌ترین لحظات این سفر را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تا زمانی که دلیلی برای رد ادعای داعش در به عهده گرفتن مسئولیت این عملیات وجود ندارد، می‌توان بیانیه را دلیلی بر انتساب این عملیات به داعش ارزیابی کرد. اما معنی این بیانیه آن نیست که الزاما یک نفر در یک اتاق فرماندهی یک نفر دیگر را تجهیز کرده و به او دستور داده است که برود و در شاهچراغ مردم را به گلوله ببندد. یکی دیگر از سناریوهای ممکن این است که یک گرگ تنها تصمیم گرفته عملیات...

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی از شاهدان عینی ماجرا را این‌گونه روایت می‌کند: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران گفت: این حادثه که در ساعت 8 امشب در خیابان امام خمینی آمل روی داد، ضارب با یک سلاح کلت از فاصله حدود 4 متری به این دو جوان شلیک کرد که با اصابت به قفسه سینه به شهادت رسیدند. سلگی افزود پیگیریهای امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری ضارب ادامه دارد. هادی چاکسری متولد 1371 و علی فاضلی متولد 1372 در این حمله به شهادت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: نشانه‌های مختلفی برای ظهور منجی موعود وجود دارند که طبیعی و اجتماعی هستند.