سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار، لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهر سجاس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر حوزه علمیه امام صادق قیدار به قتل رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار در هنگام اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس طی حمله مسلحانه به شهادت رسید. گفته می‌شود، قاتل با کلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است. پنج گلوله به مدیر حوزه‌های علمیه قیدار برخورد کرده است که 2 تیر به سر و 3 تیر به بدن وی اصابت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار ظهر امروز هنگام اقامه نماز در مسجدی در شهر سجاس در شهرستان خدابنده به قتل رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار، لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهر سجاس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب برای تأمین نیاز امروز جامعه دینی باید معرفت که همان آگاهی نسبت به اسلام ناب مورد تأیید حضرت امام خمینی (ره) و اسلام سیاسی مورد تأکید رهبری معظم است را در خود تقویت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: شهدای عزیز ما در دفاع مقدس با گذشتن از جان و تعلقات دنیایی دفاعی جانانه کردند و انصافاً سنگ تمام گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مراسمی با شعار «حوزه علمیه و رسالت تبلیغ و تبیین» در مدرسه علمیه دارالشفای قم آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی و واگذاری آن به مدیریت‌های استانی و مراکز حوزوی به شورای عالی حوزه‌های علمیه» که در جلسه 885 مورخ 1402/05/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد. ماده واحده «اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم از سخنان رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل و تبیین معارف قرآن در این مجمع قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره توانمند‌سازی بانوان طلبه بسیجی با عنوان «توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین» از روز گذشته در سازمان بسیج مستضعفان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد. در حاشیه این برنامه خبرنگار فارس پای صحبت برخی از شرکت‌کنندگان نشست که در ادامه تقدیم می‌شود. فاطمه اسفندیاری معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران گفت: دوره توانمندسازی کنشگران...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عامل آتش سوزی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان خبر داد و گفت: متهم تصاویر آتش سوزی را به خارج از کشور ارسال می کرد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عامل آتش سوزی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان خبر داد و گفت: متهم تصاویر آتش سوزی را به خارج از کشور ارسال می کرد.