سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) اظهار داشتند: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه سال پیش از این فرق می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم گفت: این ایام بهترین زمان برای تبلیغ است هم از جهت زمانی و هم از جهت مستمعین که با مناسبت های دیگر متفاوت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه شبهات دشمن به سرعت در میان جوانان پخش می‌شود و گاهی هم اثرگذار است، گفت: ما در مقابل مردم مسؤول هستیم و این وظیفه ماست که برویم و جواب دهیم، امروز با شرایط موجود، تبلیغ مهم‌ترین وظیفه علماست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: کسانی که بدحجاب هستند تکیفشان جداست، اما ما که نمی‌خواهیم بی حجاب باشیم، چرا برای خرید یک مانتوی دکمه دار تابستانی باید کوچه به کوچه و مغازه به مغازه بگردیم و آخر سر دست خالی برگردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «جبهه دختران حاج قاسم» را می‌توان یکی از الگوهای موفق کشوری در عرصه تربیت دختران برای حضور در نبرد رسانه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی دانست، اما شیوه فعالیت این جبهه چگونه است؟ اعضای آن چگونه شناسایی و جذب می‌شوند و چه فعالیت های موفق و ماندگاری را تاکنون رقم زده‌اند. برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها به سراغ معصومه نعمتی، مدیر جبهه دختران حاج قاسم، رفته‌ایم...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: عده‌ای به دنبال سکولار شدن مجالس هستند که باید دقت کرد که اهل بیت (ع) ظلم ستیز بودند و در مقابل انحراف و ظلم سکوت نمی‌کردند.

وب‌گاه عصر ایران

228 مبلغ به شهر و روستاهای شهرستان بروجرد اعزام شدند. هیات مذهبی امسال محوریت برگزاری برنامه‌ها را خانواده قرار دهند و از روحانیون برای بیان احکام دینی و معنوی بهره ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: در مجالس حضرت سید الشهداء (ع) باید از سخنان بی سند و اختلاف انگیز اجتناب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: احمد حسین فلاحی نماینده مجلس گفت: یک بررسی کردند در خصوص این‌که آیا اگر گشت ارشاد جمع شود تاثیری در کاهش هنجارشکنی‌ها دارد؟ اتفاقا مشخص شد عدم حضور گشت ارشاد باعث شده که نه تنها این مسئله کاهش پیدا نکرده بلکه تعرضاتی از سوی این‌ها به اقشار متدین و چادری ما صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

«جبهه دختران حاج قاسم» را می‌توان یکی از الگوهای موفق کشوری در عرصه تربیت دختران برای حضور در نبرد رسانه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام صاحبقرانی گفت: آمار منتشر شده از تشرف سالانه 30 میلیون زائر حکایت دارد که ظرفیتی بین المللی برای مشهد ایجاد می‌کند.

خبرگزاری مهر

آن‌موقع جوانها فکر می‌کردند اگر وارد سازمان شوند، فیدل کاسترو خواهند شد. بعد دیدند نه‌بابا ساواکی‌ها دماغشان را بگیرند همه کردونکردشان را اعتراف می‌کنند. آدم‌هایِ این‌طوری وارد مبارزه شدند.

خبرگزاری مهر

قم - در بیانیه جامعه مدرسین حوزه تاکید شد: نهادهای ضابط و مسئول در مقابله با برخی جرایم سازمان یافته در ترویج بی‌حجابی در اماکن دولتی و عمومی با التزام به مواد قانونی، قاطعانه ورود پیدا کنند.