سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در این مراسم که به دعوت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در شهر مقدس قم شرکت کرده بود، از شخصیت و تلاش‌های ادبی محمود پوروهاب نویسنده کودک و نوجوان تجلیل کرد و گفت: لازم است نسبت به تربیت نویسندگان کودک و نوجوان اهتمام بورزیم و خصوصیت امثال آقای پوروهاب و دوستانشان این بوده است که حلقه‌ای...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری مهر

قم - معاون تبلغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: پس از توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون تبلیغ و اهمیت آن، با استقبال گسترده طلاب سطح 3 برای رشته تبلیغ مواجه شده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: ما حجاب را یک امر اخلاقی تلقی کردیم و مخاطب ما برداشت کرد حجاب یک امر غیرواقعی است، نداشتن حجاب به دیگران صدمه می‌زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، گفت: جریان تبلیغ و مبلغین، جریانی مظلوم و مأجور و پُرثواب در کشور است. مقام معظم رهبری صریح در مورد تبلیغ ابراز نگرانی کردند و فرمودند که متأسفانه امر تبلیغ در حوزه علمیه در اولویت اول قرار نگرفته است. اگر قرار باشد تبلیغ در اولویت حوزه قرار گیرد، لازم است که تحولی در عناوین و سرفصل‌های حوزه به وجود آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل مؤسسه دارالعرفان برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در دهه اول محرم 1402 هجری شمسی را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

قرائتی گفت: خاک آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه را باید عوض کرد؛ ارائه مدرک باید همراه با فراگیری مهارتی باشد در حالی که در آموزش های ما مهارتی آموزش داده نمی‌شود؛ حوزه و دانشگاه و آموزش و پرورش باید علمی را آموزش دهد که فایده داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نخستین اردوی مهارتی ویژه مربیان گروه‌های سرود و علاقه‌مندان به مربیگری مجموعه سینوا روز جمعه بیست و سوم تیر ماه به همت حوزه هنری کودک و نوجوان در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار با حضور نزدیک به 100 مربی مرد و زن که از میان بیش از 350 مربی گزینش شده بودند، برگزار شد. این اردو که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت با...

وب‌گاه خبر آنلاین

حامد اسماعیلی، مدیر عامل سینوا در مراسم افتتاحیه نخستین اردوی مهارتی ویژه مربیان گروه‌های سرود و علاقه مندان به مربیگری گفت: امروز حامی خوبی مثل حوزه هنری کودک ونوجوان در کنار سینوا قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ گفت: تدارک جایزه بین‌المللی ادبیات کودک حق نویسندگان ایرانی است و امسال اولین دوره این جایزه را برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

آیین تجلیل از پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، امروز 24 تیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آذری قمی که بعدها از مخالفان نظام جمهوری اسلامی شد، در سال 1368 و حتی بعد از رحلت امام از مدافعان سر سخت ولایت مطلقه فقیه بود و اصرار داشت که نباید رهبری را مثل سایر مقامات کشور بدانیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی در نشریات کودک و نوجوان نداریم و تعدادی از نشریات خوب این حوزه یا تعطیل شده‌اند یا وضعیت مطلوبی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان‌ها این معنا را در ذهن تداعی می کند که ما می خواهیم حکم شرع مقدس را به رفراندوم و نظر سنجی بگذاریم که این غلط است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: تدارک جایزه بین‌المللی ادبیات کودک حق نویسندگان و ناشران ایرانی است. در سال جاری اولین دوره این جایزه را برگزار می‌کنیم. توجه بیشتر به تشکل نویسندگان، شاعران و تصویرگران ادبیات کودک در دستور کار ارشاد است.