سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن دهه اول ماه محرم سال 1402، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد برجسته درس خارج حوزه علیمه قم بیان کرد: متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: هر جامعه ای دارای مشکلاتی است و کشور ما نیز نیازمند نیروی انتظامی برای مقابله با فساد است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید بین دستگاه‌های مسئول نظیر دولت، مجلس، دستگاه قضائی و انتظامی، هم‌افزایی و هماهنگی‌های لازم وجود داشته باشد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید تلاش شود تا اطمینان عمومی نسبت به پلیس افزایش پیدا کند و این به کارکرد پلیس بازمی‌گردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در حرم مطهر امامزاده صالح گفت: مجالس حسینی بزرگترین سرمایه است که باید وعاظ و مداحان آن را قدر بدانند.

خبرگزاری مهر

قم - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در مسئله عفاف و حجاب نقش مردم بی بدیل است و اگر پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: سیدغنی نظری گفت: برخی نمی‌خواهند قانون خوبی برای حجاب و عفاف در مجلس تصویب شود، زیرا تصویب این قانون با محوریت آقای قالیباف به این معناست که کمیسیون فرهنگی کار خودش را درست انجام نداده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دادستان قزوین از تشکیل پرونده برای 173 نفر از ابتدای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان استاد حوزه گفت: من داوری اخلاقی در خصوص کسی که حجاب ندارد نمی‌کنم، ما به تقوا مأموریم و باید پرهیز کنیم از افعال غلط، تبلیغ تقوا با تبلیغ اخلاق بسیار فرق دارد. اگر رویکرد تبلیغی ما به نحوی باشد که مخاطب تنفر دینی پیدا کند مقصر مبلغ است.