سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید شده، اهانت مجدد به قرآن کریم، حماقت، رذالت و دنائت عاملان این هتاکی و عمق کینه جاهلیت مدرن به اسلام و ادیان الهی را آشکار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مسائل مهم بازنگری قانون اساسی میزان اختیارات ولایت فقیه و بحث مطلقه بودن آن بود که اغلب اعضای این شورا و بخصوص چپ‌های دهه 60 به این موضوع اذعان و اعتراف داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه جامعه مدرسین آمده است: حادثه تلخ و دردناک اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد و همچنین تکرار آن در دانمارک، حماقت، رذالت و دنائت عاملان این هتاکی و عمق کینه جاهلیت مدرن به اسلام و ادیان الهی را آشکار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: باید بدانیم که سرزنش کردن گنهکاران و انتشار گناهِ گنهکاران حرام است و قرآن مجید می‌فرماید علنی کردن گناهِ گنهکاران از آن گناه سنگین‌تر است و عذاب سختی دارد.

خبرگزاری تسنیم

امین خداوردی نویسنده و منتقد دینی می‌گوید‌: کتاب «عاشورات» گامی در آغاز مسیر استفاده از متون دینی و مقدس به صورت جدی و عمیق در ادبیات داستانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمد مرندی برای فارس نوشته است: وقتی با کمال تاسف دیدم که یکی از مسئولین فعلی دانشگاه تهران، اساتید محترم، کارکنان تلاشگر و دانشجویان عزیز دانشکدگان هنرهای زیبا را در جلسه‌ای رسمی به دفعات «رقاص» خطاب می‌کنند و سپس به جای عذرخواهی و کناره‌گیری، از تلویزیون دانشگاه تهران استفاده می‌کنند تا اصل ماجرا را دروغ و توطئه معرفی کنند و یا در جای دیگر تلاش می‌کنند با استفاده از نام حشد الشعبی...

وب‌گاه فرارو

در بیانیه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: چرا دوباره گشت ارشاد شروع به برخورد‌های غیرقانونی و غیرشرعی با برخی بانوان می‌کند؟ آیا باز در پی تکرار آن سیاست شکست خورده هستید که هم برای اسلام و هم برای نظام هزینه در بر داشت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاونت زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص اظهارات معاون رئیس‌جمهور درخصوص بازگشت مجدد گشت ارشاد به خیابان‌ها، از رسانه‌ها خواست که امانتداری در نقل اخبار را رعایت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در بیانیه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: چرا دوباره گشت ارشاد شروع به برخوردهای غیرقانونی و غیرشرعی با برخی بانوان می‌کند؟ آیا باز در پی تکرار آن سیاست شکست خورده هستید که هم برای اسلام و هم برای نظام هزینه در بر داشت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: جناب آقای اراکی! قطعاً هر کسی می تواند دیدگاه خود را داشته باشد و حتی با نظر رهبری هم مخالفت کند. مهم این است که با شفافیت دیدگاه هایش را بیان کند.

وب‌گاه عصر ایران

جناب آقای اراکی! قطعاً هر کسی می تواند دیدگاه خود را داشته باشد و حتی با نظر رهبری هم مخالف باشد. مهم این است که با شفافیت دیدگاه هایش را بیان کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه یزید امروز خیلی یزیدتر از یزید دیروز است، گفت: قدرت جهانی یزید امروز، مردم دنیا را به انواع و اقسام فسق و فجور آلوده می‌کند تا بتواند بر آن‌ها حکمرانی کند.