سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

کارنامه چند نماینده مجلس که هم‌پیاله ناکارآمدی هستند و کارنامه‌شان به نق زدن علیه مجلس، شکایت از مجلس و وکیل الدولگی در جایگاه وکالت ملت خلاصه می شود دیگر قابل تحمل نیست.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام بنیاد هدایت از توانمندسازی 7000 مسجد کشور، در پی گفت‌وگو با امامان و ارکان مسجد در قالب طرح «مسجد به مسجد» خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مبتنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب امر تبلیغ باید در صدر و اولویت رسالت حوزه و روحانیت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص ورود مداحان به سیاست به دیده‌بان ایران گفت: این یک جریان هدایت شده‌ای است. از امام حسین (ع) بسیار صحبت می‌شود ولی از آن اصلی که ایشان به خاطرش شهید شدند، صحبت نمی‌کنند. جامعه‌ای که مسئله اصلی‌اش حجاب باشد نه عدالت اجتماعی و اقتصاد سالم، دیگر جامعه دینی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص ورود مداحان به سیاست گفت: این یک جریان هدایت شده‌ای است. از امام حسین (ع) بسیار صحبت می‌شود ولی از آن اصلی که ایشان به خاطرش شهید شدند، صحبت نمی‌کنند. جامعه‌ای که مسئله اصلی‌اش حجاب باشد نه عدالت اجتماعی و اقتصاد سالم، دیگر جامعه دینی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید جواد ورعی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در سلسله نشست‌های خانه اندیشمندان علوم انسانی به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا (ع) تاکید کرد: امام حاضر نبودند اصل حقوقی و اخلاقی را زیر پا بگذارند تا اینکه چند نفر بیشتر بمانند. یکی از درس‌هایی که مکتب سیدالشهدا برای کسانی که فعالیت‌های سیاسی و حزبی می‌کنند همین است که خدمت باید همراه با پایبندی به اصول اخلاقی باشد. ما مدعی هستیم که شیعه علی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هم‌اندیشی «واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر انقلاب در محکومیت آتش‌سوزی قرآن» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: آقای دانشمند میگوید در شیوه اموی مهمترین شرط برای تحقق چنین حاکمیتی، تهی کردن جامعه از تعقل، تفکر، اندیشه و سلب آزادی اندیشه و بیان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در مصاحبه ای به پرسشهای متعدد در باره خودش پاسخ داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فرد موثری است. نیازی به معرفی ندارد. پیش‌نیاز گفت‌وگو با وی این بود که در پرسیدن صریح باشم. که در پاسخ دادن صریح باشد. اگر‌چه این روزها مساله موقوفه گوهرشاد برسر زبان‌هاست اما این فرصت خوبی بود تا عملکرد چند‌سال اخیر آیت‌الله علم‌الهدی مورد سوال قرار گیرد. در پایان گفت‌وگو اگر‌چه ایشان با انتشار و شفاف‌سازی صورت مالی و هزینه‌کردهای این موقوفه...