سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

گفت‌و‌گوی صریح فرهیختگان با آیت‌الله علم‌الهدی درباره انتخابات، وقف، کنسرت، توسعه مشهد و...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد حسین انصاریان گفت: راه دین را باید برای همه مردم باز گذاشت و نباید در این مسیر مانعی ایجاد کرد، مردم را نباید عصبانی کرد و به آن‌ها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود. در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آن‌ها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آن‌ها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: دولت فعلی در بعضی مواضع فرهنگی مثل عفاف و حجاب جلو نیامده و به آن نقد دارم که چرا در مسائل فرهنگی مرتبط با عفاف و حجاب، هم دولت و هم مجلس و هم قوه قضائیه جدی‌تر از این برخورد نمی‌کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین انصاریان گفت: در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آنها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آنها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد حسین انصاریان گفت: راه دین را باید برای همه مردم باز گذاشت و نباید در این مسیر مانعی ایجاد کرد، مردم را نباید عصبانی کرد و به آنها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

استاد حسین انصاریان گفت: راه دین را باید برای همه مردم باز گذاشت و نباید در این مسیر مانعی ایجاد کرد، مردم را نباید عصبانی کرد و به آن‌ها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود. در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آن‌ها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آن‌ها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

متاسفانه این‌طور است که مشهد یک کدخدا می‌خواهد، اما نه برای کدخدایی، بلکه برای اینکه همه‌چیز را گردن او بیندازند و خرابی‌ها را به او نسبت بدهند. زمان مرحوم طبسی هم همین بود، قبل از انقلاب هم همین بود. گروه‌های سیاسی کم‌کاری خودشان را گردن ما می‌اندازند. این‌جور موارد را حاضرم مورد به مورد جواب بدهم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان مصاحبه نسبتا مفصلی با احمد علم الهدی انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری از تحولات سیاسی در کشور ما طی سده‌های اخیر متأثر از روحانیت، حوزههای علمیه (به‌ویژه حوزه علمیه قم) و یا با همراهی این قشر از جامعه شکل گرفته است.