سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با طلاب و مبلغین و ادامه سفر رئیس جمهور به قاره آفریقا پرداخته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار فضلا، طلاب و مبلغان حوزه های علمیه، تبلیغ دین و اهداف دینی را مهم‌ترین وظیفه حوزه ها خواندند و با اشاره به لوازم تبلیغ موثر و به روز یعنی «شناخت مخاطب، شناخت آرایش حقیقی صحنه تبلیغات جهانی برای داشتن موضع تهاجمی و برخورداری از روحیه جهادی» تاکید کردند: نسل نوجوان و جوان در مقام صاحبان و سازندگان آینده کشور، باید مرکز توجه تبلیغات خلاقانه و...

وب‌گاه الف

یک استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: اگر کنشگر خوب حوزوی تربیت شود قطعا مطالبه رهبر معظم انقلاب که فرمودند «من نسبت به تبلیغ نگران هستم» محقق خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیار مایلند و دوست دارند که به حریم خصوصی شهروندان سرک بکشند. این تفکر، گاه در لابلای مواد، و گاه به صورت طرح های مختلف دیده می شود، تفکری که اساسا با بسیاری از اصول قانون اساسی، و بسیاری از آرمان های انقلاب اسلامی در تضاد است و سازگار نیست.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - استاد حوزه علمیه قم گفت: باید کارها را به خود مردم واگذار کرد، زیرا اگر کار در اختیار مردم باشد جهت امور در مسیر صحیح هدایت، مسایل بهتر کنترل و زمینه‌های فساد و رانت زدوده می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار فضلا، طلاب و مبلغین اهمیت تبلیغ به‌روز و تاثیرگذار را تبیین کردند.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه 21 تیر 1402 با فضلا، طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله تبریزیان، پدر طب اسلامی مدعی شد کسانی که در خانه لخت می خوابند، اجنه با آنان همبستر می شوند

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه ماه محرم تاکید کردند که نیاز کشور به فعالیتهای تبلیغاتی متکی بر تحقیق را بسیار بیشتر از فعالیتهای کنونی دانست و با استناد به آیات متعدد قرآن مجید درباره تبلیغ و ابعاد و ظرایف آن، گفتند: دین خدا در سطح توده‌های مردم جز با تبلیغ صحیح تحقق نمی‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیه‌ای که روی دیوار سالن دیدار رهبر انقلاب با مبلغان و طلاب نصب شده است را در این تصویر ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان با بیان اینکه انس با قرآن اثر فوق العاده ای در زندگی انسان دارد، گفت: انس یک جوان با قرآن موجب رشد کرامت انسانی در او می شود و نسبت به والدین خود مهربان تر می شود چون در قرآن می خواند بالوالدین احسانا و این از برکات اخلاقی و معنوی قرآن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با اشاره به برخی از اظهار نظرها در رابطه با موضوع حجاب گفت: تعجب ما امروز از کسانی است که از درون حوزه های علمیه و یا جاهای دیگر مدعی هستند، حاکمیت نباید در موضوع پوشش افراد جامعه دخالت کند و یا نباید برای افراد جامعه به منظور حفظ و سلامت روابط اجتماعی، در بیرون از منزل و محیط های شخصی، قانون گذاری کند.