سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنان رهبری همیشه پرنکته و مهم است، هشدار درباره «سیلی‌خوردن اسلام» و نقش حوزه در این ماجرا نکته‌ای نبود که بتوان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در دیدار طلاب و روحانیون سراسر کشور با اشاره به اهمیت مقوله تبلیغ در جامعه، نسبت به امر تبلیغ در حوزه های علمیه، ابراز نگرانی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رضاخان در همان سال‌های اولیه حکومتش غرب‌گرایی در ایران را کلید زد، او تمام تلاشش را برای غربی شدن کشور کرد از ممنوع کردن استفاده تاریخ هجری قمری گرفته تا قانون گذاشتن برای پوشیدن لباس علما.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز با حضور در شهر قم با آیات عظام دیدار و گفتگو کرد. کار بنیاد شهید ادامه اهداف شهدا در حفظ دین باشد آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار می‌کنند اثرات خیر آن را در زندگی خود خواهند دید. وی بیان...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه انقلاب اسلامی با توجه به تهدیدهایی که تاکنون داشته‌ایم افتخارآفرین و قابل دفاع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

الاغ خطاب کردن وزیر علوم رئیسی توسط رحیم پور ازغدی، بار دیگر این سخنران محافل اصولگرایی را در مرکز توجه قرار داد. عضو شورای انقلاب فرهنگی که سلسله توهین هایش به دولت ها، هر از گاهی او را در صدر اخبار قرار می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: «در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، هیچ حمله شیمیایی یا بیولوژیکی در کار نبوده و شیوه نوینی از جنگ سایبری اتفاق افتاد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به شهر مقدس قم سفر کرده بود، با حضور در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در مراسم گردهمایی مبلغین تحت عنوان «راویان مکتب حسینی» شرکت کرد. طلاب مبلغ در شرایط سخت تصمیم به مجاهدت گرفته‌اند قالیباف در این مراسم که در آستانه ماه محرم برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از توفیق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب با حضور پرشور هزاران نفر از دختران و بانوان محجبه و متدین و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شب گذشته در بوستان علوی قم برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در این اجتماع اظهار داشت: ادیان الهی حجاب را موضوعی فطری می‌دانند و از ابتدای خلقت حجاب وجود داشته است. وی با بیان اینکه حجاب، چون فطری است اجباری نیست...

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی نگاهی به اظهارات بسیاری از مقامات ارشد کشور می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که بسیاری از آنها در این باره اظهار نظر خاصی نکردند ولی رهبری در بالاترین سطح سخنرانی‌های علنی خودشان به این موضوع پرداخته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بااشاره به لزوم گسترش فرهنگ شهید و شهادت و معرفی بیش از پیش شهدا به نسل جوان گفت: شهدا باید الگوی جوانان گردند تا افراد کاذب برای آنان الگو نشوند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید مبلغان گفتمان ایثار و شهادت در حوزه علمیه داشته باشیم که بخشی از کار خود را تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت بدانند.