سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

مقام معظم رهبری: با اطلاعاتی که به من می رسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم. این قدر ظرفیت تبلیغ در این کشور انبوه و متراکم و گسترده است که ما اگر چندین برابر آن مقداری که کار می کنیم هم کار کنیم، به نظرم این ظرفیت پر نمی شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ایازی، عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم درخصوص برگزاری مراسماتی همچون «مهمونی ده کیلومتری» با بودجه عمومی به سایت دیده‌بان ایران گفت: بریز و بپاش‌هایی که فراوان اتفاق می‌افتد، چه از بودجه عمومی باشد، و چه توسط مردم، قابل قبول نیست. نهادهای فرهنگی، مردم را به خطرات و مضرات این گونه مخارج غلط و نادرست آگاه سازند الان شاهد ناراحتی مردم از برخی از اینگونه هزینه‌ها هستیم که...

خبرگزاری مهر

قم - معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند، افزود: روحانیت همواره درجامعه اثرگذار بوده و دشمنان نیز از این امر هراس دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر رهبر انقلاب در واکنش به شایعات درباره بیماری ایشان گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اساتید، فضلا، طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان با تاکید بر تربیت معنوی حافظان قرآن، گفت: در دوره جدید باید حافظانی تربیت شوند که عامل و عالم به قرآن بوده و قرآن را با مفسر آن که امام معصوم (ع) است، درک کنند.

خبرگزاری تسنیم

قوه قضائیه در خصوص تجمع تعدادی از شهروندان با هدف پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه، توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس کعبی‌نسب عضو شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در مقایسه با نهادهای مشابه در جهان، نظارت بر انتخابات را هم برعهده دارد و یک نهاد بی‌نظیر است. اگر شورای نگهبان در چهار دهه گذشته نبود، شاید نفوذ در حاکمیت، عبور از قانون، انجام رفتارهای فراقانونی و فراحقوقی و زیاده‌خواهی و انحصارطلبی بسیاری به وجود می‌آمد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه دوره حفظ یک‌ساله قرآن کریم مخصوص نوجوانان و جوانان در حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) در شهر لواسان و به همت مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار شد.