دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین نشست بررسی ابعاد و زوایای مختلف لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. شایسته خو مدیر مکتب نرجس و فعال فرهنگی در این نشست با بیان اینکه برای تضمین اجرایی قانون عفاف و حجاب به ساختار نظارتی قوی نیازمند است، تاکید کرد: تسامح در برابر جریان برهنگی، جامعه را به سوی شکست در برابر سرمایه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با مدیر جامعه الزهرا (ع) اظهار کرد: در دوره کنونی موضوع آموزش و پرورش از اهمیت ویژه برخوردار است، اگر جامعه الزهرا برای توسعه مدارس اسلامی هدی برنامه و ایده‌ای دارد می‌تواند ارائه دهد، ما از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی مذاکرات لازم را با وزارت آموزش و پرورش انجام خواهیم داد. وی با تاکید بر نقش مهدکودک‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: در جلسه شورای معین عضویت جامعه الزهرا و حوزه علمیه خواهران مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس هفته آینده با حضور مسئولان بانک مرکزی به بررسی مشکلات و موانع دریافت وام ازدواج برای زوج‌های جوان خواهند پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسر رییس جمهور کشورمان با اشاره به سوءاستفاده غربی ها از زنان با فریب آزادی گفت: از رفتار بد مردان دفاع نمی‌کنم اما غربی ها از آزادی زن سواستفاده می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

می گفتند خداوند قسم نخورده که انقلاب را در هر شرایطی حفظ کند بلکه این بستگی به رفتار و عمل ما دارد که تا چه حد درست عمل کنیم و با هم باشیم و ضعف هایمان را بر طرف کنیم.

خبرگزاری مهر

رضا خط زیبایی داشت تفسیر آیات قرآن را با خط وکاغذ زیبانوشت و به چندجای دیوارهای خانه نصب کرد تا هیچوقت یادمان نرود که قرآن پشتوانه آغاز این زندگی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر کار اصلی حوزه علمیه، دخالت در سیاست است، پس ترویج و تبلیغ دین اسلام و احکام شریعت، کار اصلی چه اشخاص و نهادهایی است؟! نمی شود که بگویید کار اصلی حوزه دخالت در سیاست است و کار اصلی حوزه تبلیغ دین است؛. هر کسی را بهر کاری ساختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: اگر کار اصلی حوزه های علمیه، دخالت در سیاست است، آیا بزرگانی چون آیت الله علامه طباطبایی، آیت الله مرعشی نجفی، آیت الله گلپایگانی، آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله بهجت، آیت الله خویی، آیت الله سیستانی و... که کار اصلی شان سیاست نبوده است، غفلت کرده و ره به خطا برده اند؟

وب‌گاه عصر ایران

اگر کار اصلی حوزه علمیه، دخالت در سیاست است، پس ترویج و تبلیغ دین اسلام و احکام شریعت، کار اصلی چه اشخاص و نهادهایی است؟! نمی شود که بگویید کار اصلی حوزه دخالت در سیاست است و کار اصلی حوزه تبلیغ دین است؛ هر کسی را بهر کاری ساختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ ایرانی نوشت: یزدی: هدف ما در کردستان این است که مشکل کردها را از راه سیاسی حل کنیم، نه فقط با نیروی نظامی... برای اولین بار است که می‌شنوم عراق نگران شیعیان است... اعلام کنید که روابطتان را با جبهه آزادیبخش خوزستان قطع کرده‌اید و در مورد کردستان نباید اسلحه به هیچ کس بدهید و اغتشاش نکنید.... حمادی: حاضریم قرارداد امضا کنیم که نه شما و نه ما دخالتی در کار یکدیگر نکنیم... تمام کردهایی...

وب‌گاه عصر ایران

یزدی: اعلام کنید که روابطتان را با جبهه آزادیبخش خوزستان قطع کرده‌اید // حمادی: حاضریم قرارداد امضا کنیم که نه شما و نه ما دخالتی در کار یکدیگر نکنیم

وب‌گاه فرارو

احداث گذر آقانجفی در شرق میدان نقش جهان اصفهان، ساخت حوزه علمیه در حریم مسجد عتیق اصفهان، خیابان انصاری شرقی در بافت تاریخی بلاغی قزوین، احداث سیتی‌سنتر ساروج در بافت تاریخی کرمان و تخریب بخشی از بافت و کاروانسرا‌های موجود در این محدوده، تخریب و کوچک‌سازی در بافت تاریخی قم، تخریب بافت‌ها و تک بنا‌های تاریخی در شهر‌های کاشان، شوشتر، دزفول، تبریز و... تنها بخشی از تخریب‌هایی هستند که...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتماً در بررسی لایحه عفاف و حجاب از نخبگان در دانشگاه ها و حوزه علمیه و دلسوزان نظام کمک می گیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عفاف و حجاب از اولویت های اول جامعه امروز ماست و مجلس در بررسی لایحه حجاب از نظر نخبگان استفاده خواهد کرد.