دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا به همراه تورج فرهادی شهردار منطقه 19 در میز خدمت که در شهرداری منطقه برگزار شد حاضر و دغدغه‌های شهروندان را بدون واسطه پیگیری کرد. وی در ادامه از پروژه حوزه علمیه مشکات، ساخت و ساز‌های غیر مجاز محله شهرک احمدی (خیابان دانش آموز) و تصفیه خانه شماره...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: بهائیت به دست دولت انگلیس پیدا شده و رسماً مدعی بهائیت را وادار به این کار کردند و بعداً در دامن آمریکا پرورش یافته و امروز آمریکایی‌ها از آنها دفاع می‌کند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل دینی و فقهی در یادداشتی دلایل اینکه «چرا حجاب یک مسأله فرعیِ فقهی نیست» را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست‌های هم اندیشی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه‌های مشهد و صاحب‌نظران حوزه علمیه در زمینه خانواده، مطالعات زنان، مطالعات اجتماعی و عفاف و حجاب در شهر مقدس مشهد برگزار شد. منبع: تسنیم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل تجلیل 89 ساله، سن و سالی به قدمت دانشگاه تهران دارد؛ این استاد پیشکسوت دانشگاه تهران متولد 1313 شمسی است. هر چند او نزد هم‌قطاران به خوش‌بیانی شهره است، اما مدتی است که آنچنان خبری از استاد نامدار دانشکده ادبیات و علوم انسانی شنیده نمی‌شود. شاگردان استاد در دانشکده ادبیات، جسته و گریخته از وضعیت استاد تجلیل خبر دارند و می‌گویند مدتی است برخی...

خبرگزاری مهر

قم - دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای «طرح محراب» را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش‌آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس ستاد انتخابات کشور بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان علیه کشور تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سالروز شهادت امام جواد (ع) مساجد، هیأت‌ها و اماکن متبرکه مجالس عزاداری برپا می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری ها برای تدوین لایحه عفاف و حجاب گفت: این یک کار جمع سپاری است و در این مسیر باید دیدگاه‌های همه افراد صاحب نظر را جمع آوری کرده و در تدوین لایحه استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان حاکمیت ارزش‌ها یاد کرد و یکی از وظایف حکومت عدالت محور را تربیت مردم بر اساس ارزش‌ها دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های تحریمی برای پیشبرد پروژه "تحریم انتخابات" برخی جملات و معانی مهلک را کادوپیچی کرده و نشر می‌دهند که البته مسئولان و مردم باید متوجه پاسخ این شبهات باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مسیر بررسی لایحه حمایت از عفاف و حجاب باید دیدگاه های همه افراد صاحب نظر را جمع آوری و در تدوین این لایحه استفاده کنیم.