یک‌شنبه 17 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: کبیری گفت: در ناآرامی‌های اخیر قزوین حدود 210 مامور مصدوم و برخی بستری بستری شدند و 50 نفر از طرف مقابل آسیب دیده و به بیمارستان‌ها مراجعه کردند، سه نفر هم کشته شدند.

خبرگزاری مهر

رییس فرهنگستان زبان و ادب پارسی در آیین گرامیداشت آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی گفت: ایشان الگوی نقد مودبانه و نماد ارتباط حوزه و دانشگاه بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مومنی می‌گوید: با کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشورمان به جایی رسیدیم که دشمن قسم خورده ما یعنی وهابیت با هزینه های زیاد از طریق شبکه های معاند از اغتشاشگران در داخل و خارج حمایت می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیرکل حزب آبادگران جوان گفت: بعضی از این تندروهای بی سواد و بی تقوا حرف زدن که بلد نیستند هیچ، متأسفانه حرف نزدن هم بلد نیستند. بله برادر من مشکل ما اینجا است که بعضی از دوستان ما حرف نزدن بلد نیستند... وقتی حزب نیست و صدای مردم به خوبی شنیده نمی شود، مسئولیت پذیری وجود ندارد، به هیچ کس پاسخگونیستند. مثلا گفته اند چهار قلم جنس را گران می کنیم و 500 قلم گران شده، چه کسی...

خبرگزاری دانا

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه لزوم بررسی ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور، گفت: باید طرح جامع و کارساز برای روشنگری صحیح از منابع لازم در دانشگاه، آموزش و پرورش، جامعه و صدا و سیما ارائه شود.

خبرگزاری دانا

عمامه‌بوسی دهه هشتادی های شهرستان مرزی زیرکوه که با سلحشوری مشغول به دفاع از شرقی ترین نقطه مرزی کشور هستند پاسخی به اهانت‌ها به ساحت روحانیت است.

وب‌گاه عصر ایران

جدای از مسئله قانون اساسی، اگر از لحاظ شرعی نیز به موضوع نگاه کنیم، هیچ مبنای محکمی وجود ندارد که فقط مرد بتواند رئیس‌جمهور شود و زن نتواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و از استادان دانشگاه، گفت: در مجلس خبرگان قانون اساسی عده‌ای از آقایانی که براساس فقه سنتی فکر می‌کردند، گفتند همان‌گونه که زن نمی‌تواند قاضی و مرجع تقلید شود، پس رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند بشود.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه قومی و مذهبی در ایران است اما شکست خورده و خواهد خورد گفت: اگر مدافعان حرم نبودند ما حادثه ای که در حرم احمد بن موسی در شیراز رخ داد را بیشتر از این ها می دیدیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و از استادان دانشگاه، گفت: در مجلس خبرگان قانون اساسی عده‌ای از آقایانی که براساس فقه سنتی فکر می‌کردند، گفتند همان‌گونه که زن نمی‌تواند قاضی و مرجع تقلید شود، پس رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند بشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدتقی فاضل‌میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و از استادان دانشگاه، گفت: در مجلس خبرگان قانون اساسی که قرار بود اصل مربوط به شرایط کاندیداهای ریاست‌جمهوری تصویب شود، عده‌ای از آقایانی که براساس فقه سنتی فکر می‌کردند، گفتند همان‌گونه که زن نمی‌تواند قاضی و مرجع تقلید شود، پس رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند بشود.

خبرگزاری مهر

محمدصادق شهبازی در نشست نقد کتاب «در میان سرخپوست ها» گفت: نهادهای امنیتی به خاطر نگاهشان به جنبش دانشجویی ضربه زده اند در حالی که نباید نگاه مان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور باشد.