شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: برخلاف باور برخی اخباریون، روایات متعدد داریم که بر حجیت حکم عقل تاکید دارند و اصحاب ائمه (ع) هم از عقل مصباحی و کاشف شریعت در استنباط بهره زیادی برده‌اند.

خبرگزاری دانا

سید رضا تقوی با اعلام اینکه خواص بی‌بصیرت در این حوادث سکوت کردند درحالی که بدانند نظام اسلامی ریشه در اعماق جان‌ها و دل‌ها دارد، گفت: روحانیت افسران و لشکر جهاد تبیین هستند و تبیین صحیح و درست پایه‌های حکومت ستمگران و خائنان را می‌لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همین کافی است که یادآوری کنیم امروز، شنبه، 19 آذر (10 دسامبر)، روز جهانی حقوق بشر است و دو روز قبل، محسن شکاری به جرم محاربه اعدام شد؟ نه؛ سخن گفتن از جان یک انسان، هیچوقت کافی نیست!

خبرگزاری دانا

امام‌جمعه سلفچگان گفت: که ساختار فرهنگی ما باید بازسازی انقلابی شود و در این میان شناخت دقیق ضعف‌های فرهنگی در عرصه‌هایی نظیر اجتماع، سیاست، خانواده، سبک زندگی و... از الزامات اساسی مهندسی فرهنگی کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از حقوقدانان و وکلا با انتشار یادداشت‌ها و پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به عادلانه بودن اعدام محسن شکاری ابراز تردید جدی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند.

وب‌گاه عصر ایران

دشمن مشغول دشمنی است، ما برای کند کردن حربه او چه باید بکنیم؟ این سؤال اساسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسجد ولایت در منطقه صفاییه سزد، توسط فرد یا افراد ناشناس به آتش کشیده شد.

خبرگزاری دانا

میزگرد رسانه ای با حضور دو کارشناس در خصوص نقش آفرینی روحانیت در حوادث اخیر و تأثیر وحدت حوزه و دانشگاه در اتفاقات رخ داده برگزار شدف مشروح این نشست را در گزارش زیر می خوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور (نویسنده و استاد حوزه علمیه قم) در حاشیه شصت‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت با جمعی از استادان و طلاب «معهد شهیده سمیه» در منطقه صور در جنوب لبنان دیدار کرد. حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با اشاره به نگاه قرآن کریم به خلقت انسان گفت: بر اساس منطق قرآن، زن و مرد در خلقت مساوی و از یک جنس هستند...

وب‌گاه منیبان

شامگاه پنجشنبه 17 آذر حوزه علمیه آیت الله یثربی توسط 2 فرد مورد حمله با کوکتل مولوتف قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: قاضی عبدالجبار گفته است خاورشناسان در مورد امام علی (ع)، امام مجتبی (ع) و امام حسین (ع) تلاش‌های زیادی کرده‌اند ولی روشن نیست چرا به سیره دیگر ائمه (ع) اهتمام چندانی نداشته‌اند؟ مثلاً در مورد امام جواد (ع)، امام هادی (ع) و عسکری (ع) آثار زیاد و مفصلی از مستشرقان نداریم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شامگاه پنجشنبه 17 آذر، حوزه علمیه آیت الله یثربی توسط 2 فرد مورد حمله با کوکتل مولوتف قرار گرفت که با اقدام به موقع نگهبان حوزه و اطفای حریق درب چوبی صدمه مالی و جانی رخ نداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شامگاه پنجشنبه 17 آذر، حوزه علمیه آیت الله یثربی توسط 2 فرد مورد حمله با کوکتل مولوتف قرار گرفت که با اقدام به موقع نگهبان حوزه و اطفای حریق درب چوبی صدمه مالی و جانی رخ نداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام در پذیرش قطعنامه598 یکی از آورده‌های آن تصمیم را «کند شدن حربه جهانخواران» دانستند؛ بنابراین دشمن مشغول دشمنی است، ما برای کند کردن حربه او چه باید بکنیم؟ این سؤال اساسی است.