یک‌شنبه 17 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

نواندیش نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عمامه‌پرانی که این روزها مرسوم شده! حتما رفتاری مذموم است که با هیچ متر و معیار و بهانه‌ای توجیه نمی‌شود. از سوی دیگر، خیلی از روحانیونی که وابسته به نهادهای رسمی نیستند، مثل قشر ضعیف فشارهای اقتصادی، اجتماعی و... را تحمل می‌کنند و روا نیست، از سوی مردم هم آزار و اذیت ببینند. اما واقعیت چیزی جز این نیست که «حضور پررنگ روحانیت...

خبرگزاری دانا

مدیرکل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: استان اصفهان مجموعا 294 کتابخانه دارد که209 عدد نهادی و الباقی مشارکتی و مستقل است گفتنی است شهرداری، مدارس، دانشگاه، حوزه علمیه، مساجد، مصلی نماز جمعه نیز کتابخانه هایی دارند که خودشان مدیریت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ای کاش روحانیت حکومتی با در نظر گرفتن اینکه در عصر حاضر شرایط تغییرهای زیادی داشته است، به‌هنگام توصیه‌های شرعی، مطالبات و نگاه نسل جدید را جدی بگیرد تا چهره و وجهه روحانیت بیشتر از این ضربه نبیند.

خبرگزاری دانا

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت پدر موشکی ایران، شرحی از زندگی شهید حسن تهرانی مقدم را در ادامه می‌خوانیم.

وب‌گاه عصر ایران

محمد تقی فاضل میبدی در پایان گفت: روحانیت چاره‌ای جز کنار آمدن با شرایط روز ندارد. البته این به معنی این نیست که اصول اخلاقی زیرپا گذاشته شود.

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌اندیشی «پیشگیری و بازتوانی زنان آسیب‌دیده» با حضور مدیران نهادهای مربوطه در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سید هادی طباطبایی در این نوشتار با نگاه به بیش از یک قرن مواجهه عالمان دینی با مدرنیته، ماجرای نواندیشی دینی را در ایران مرور کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله حسینی روز دوشنبه ساعت 8 و 30 دقیقه از میدان هفتم تیر شهر یاسوج بر گزار می شود.

وب‌گاه عصر ایران

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده: در برنامه ششم توسعه بنا بوده بسیاری از این آسیب ها مثل طلاق کاهش پیدا کند اما متاسفانه شاهد افزایش آن بودیم و بخشی از آسیب ها مربوط به همین از هم پاشیدگی خانواده می شود و خود طلاق منجر به بسیاری از ناهنجاریها می گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سید علی اصغر حسینی از علمای استان کهگیلویه و بویراحمد و از استادان حوزه و دانشگاه که از چند روز پیش برای درمان بیماری کلیوی به یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعزام شده بود، متاسفانه تلاش پزشکان و کادر درمان نتیجه نداد و دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست هم‌اندیشی «پیشگیری و بازتوانی زنان آسیب دیده» با حضور مدیران نهاد های مربوطه در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حاج الیاس آخوند کم (قرنجیک) از علمای اهل سنت شهرستان آق قلا در گذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج الیاس آخوند کم (قرنجیک) متصدی حوزه علمیه و مصلی جامع شهرستان آق قلا بامداد امروز بر اثر کهولت سن در 91 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مام جمعه سابق یاسوج که به علت بیماری در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه سابق یاسوج که به علت بیماری در بیمارستان بستری بود دار فانی را وداع گفت.