پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

هرچه به زمان آغاز جام جهانی نزدیک می‌شویم تعداد متقاضیان حضور در این رویداد و آن‌هایی که می‌خواهند بازی‌ها را به جای تلویزیون خانه‌شان در استادیوم ببینند بیشتر از قبل می‌شود. بازی جالبی هم به را‌ه انداخته‌اند که مثلاً می‌خواهیم آدم‌های مختلف را ببریم تا کار فرهنگی انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حقیقت پور گفت: ما کارهای تکراری در این نظام زیاد انجام دادیم. به طور مثال، مسئولیت کارهای قرآنی و فرهنگی را حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد بر عهده دارند اما اگر بپرسید چرا در حوزه قرآن خوب عمل نمی کنید؛ هیچ کدام مسئولیت قبول نمی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکثریت مردم ایران مثل خانواده "نیکا شاکرمی" نیستند و برایشان مهم است که فرزندشان الا و لابد در محیط خطرناکی مثل اعتراض خیابانی نباشد. درک تحلیلی از این گزاره به نکات جالبی منتج می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

تداوم راه گذشته موجب افزایش خشونت می‌شود و تحقق آرمانهای بلند و تاریخی ملت به تأخیر خواهد افکند. ادامه تخریب، خشونت و ویرانی به نفع هیچ کس جز دشمنان ملک و ملت ایران نیست.

خبرگزاری دانا

جمعی از مدرسین سطوح عالی، پژوهشگران و دانش‌آموختگان حوزوی در بیانیه‌ای به اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا با ایجاد اغتشاشات می‌خواهد ایران را تبدیل به سوریه‌ای دیگر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش ها حاکی از افزایش قبوض مشترکین تلفن ثابت است. موضوعی که حتی یک نماینده مجلس در گفتگو با دیده‌بان ایران به آن اشاره کرده و گفته است: مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند. مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ظهر امروز بر اثر درگیری و اختلاف شخصی، 8 نفر در زابل مجروح شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سوال که چه جنسی از مردم در کف خیابان حضور دارند، گفت: مردم حاضر در اعتراضات دو بخش دارند؛ یک بخش در دانشگاه و بخش دیگر در کف خیابان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان نوشت: گزارشها حاکی از افزایش قبوض مشترکین تلفن ثابت است. موضوعی که حتی یک نماینده مجلس در گفتگو با دیده‌بان ایران به آن اشاره کرده و گفته است: مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند. مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین میکند.

خبرگزاری دانا

حقیقت‌پور گفت: متاسفانه قره باغ در اختیار تروریست‌ها قرار گرفته و دولت ترکیه و آذربایجان تروریست‌ها را آنجا جمع کرده و امکان آموزش و مانور به آنها داده است.

وب‌گاه عصر ایران

در نبود نادر طالب‌زاده، از «سهیل اسعد» خواسته شد که عَلَم بر زمین مانده آقای طالب‌زاده را بلند کنند. ایشان تجربه زیست در تمدن غرب را هم دارند و آگاهانه گفتمان انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و به عنوان یک طلبه در حوزه مبانی اندیشه و هنر حضور دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رفیعی با اشاره به مواضع تفرقه‌افکنانه مولوی عبدالحمید در سیستان و بلوچستان و تحریک برخی افراد در ایجاد آشوب و ناامنی خاطرنشان کرد: آقای عبدالحمید، شما مردم را دعوت به رفراندوم می‌کنید و با تریبونی که به‌واسطه جمهوری اسلامی کسب کرده‌اید حرف‌های نابجا می‌زنید در حالی که می‌دانید سخنان شما منطبق با واقعیت نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: متأسفانه شاهدیم عده‌ای در خصوص شهادت طلبه‌ای در زاهدان و پسربچه‌ای که در شاهچراغ به شهادت رسید سکوت کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: متأسفانه شاهدیم عده‌ای در خصوص شهادت طلبه‌ای در زاهدان و پسربچه‌ای که در شاهچراغ به شهادت رسید سکوت کرده‌اند.