یک‌شنبه 10 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه اصفهان از روش حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای عرضه دین به امام معصوم به عنوان کنترل کیفی در منظومه دینداری یاد کرد که ضرورت آن در این روزگار بسیار محسوس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نسلی هستند که دهه 80 به دنیا آمده اند و قهرا مطالبات آنها خیلی فراگیرتر و جدی تر است و چون در خانواده ها به صورت فرزند سالاری هم به دنیا آمده اند، احساس این را دارند که باید بیایند حرفشان را بزنند و دنبال کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مراسم وداع با پیکر شهید علی وردی که به دست آشوبگران به شهادت رسید بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه مرحوم آیت ا... مجتهدی برگزار شد. در این مراسم که یاران و هم کلاسی های این شهید حضور داشتند با عزاداری و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی مدیر این حوزه علمیه ادامه یافت. میرهاشم حسینی در مورد شهید آرمان علی وردی گفت: «همان روز اول گفتم...

خبرگزاری دانا

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید هرچه سریعتر عوامل این حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شناسایی و مجازات شوند، گفت: داعش باردیگر چهره ضد انسانی و کریه خود را نمایش داد و همین مسئله اهمیت مقابله با افکار پلید و بشرستیزانه داعش را نشان می دهد.

خبرگزاری تسنیم

مهارت‌آموزی به عنوان آموزش حرفه‌ای برای پیشبرد اهداف یک کشور و رفع مشکل بیکاری موضوعی مهم و استراتژیک در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود؛ در این مطلب مهارت‌آموزی در کشورهای آلمان، سوئیس و ژاپن مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مرتضی مقتدایی درباره اتفاقی که در شیراز و حرم شاهچراغ (ع) افتاد و داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت به جماران گفت: ما از این قضیه بسیار ناراحتیم و تقاضا می‌کنیم با عاملین این قضیه برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

اجتماع دهه هشتادی‌ها با عنوان "رفیق شهیدم" فردا با حضور 7 هزار دانش‌آموز در تبریز برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی محلات قم با نام «مقداد» در قم برای نخستین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد، گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی در قم به صورت محله محور دنبال و اقدام‌های لازم برای هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در این خصوص با توجه به شرایط مناطق هدف، انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن تاکید بر پاسخ قاطع به دشمنان هتاک و برخورد با بسترسازان حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: حوادث اخیر در ابعاد داخلی و خارجی نشان داد که توطئه جبهه استکبار، همان نقشه‌های شیطانیِ تهدید، تحریم و ترور می‌باشد تا جنگی ترکیبی را علیه ملت مؤمن و مقاوم ایران اسلامی به اجرا بگذارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درباره ارتقای هسته‌های مشاوره آموزش و پرورش به مراکز مشاوره، اظهار کرد: دانش‌آموزان علاوه بر معلم قرآن، ورزش و مربی پرورشی به افرادی هم نیاز دارند تا در مورد مسائل خودشان با آن‌ها صحبت کنند و مشاوره تخصصی بگیرند. همین نیاز باعث شد تا مراکز تخصصی مشاوره تربیتی برای دانش‌آموزان تأسیس شود. معاون...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه و روحانیت برای آموزش و پرورش 40 برنامه در نظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها طرح امین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب هفته گذشه بسیجی «آرمان علی وردی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید علی وردی طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. شهید علی وردی 21 ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام...