پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

خارجی‌ها به لیگ بوکس می‌پیوندند / برای کسب سهمیه المپیک به خودباوری رسیده ام

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خارجی‌ها به لیگ بوکس می‌پیوندند / برای کسب سهمیه المپیک به خودباوری رسیده ام

احمدی صفا گفت: قرار است بازیکنان خارجی برای بالا بردن کیفیت رقابت‌ها در لیگ بوکس حضور پیدا کنند.

امید احمدی صفا ملی پوش بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: قرار است در لیگ بوکس ایران بازیکنان خارجی از کشور‌های قزاقستان، ازبکستان و هند حضور پیدا کنند. قرارداد بازیکنان ملی پوش و خارجی باید مثل هم باشد تا انگیزه بازیکنان بالا برود.

او گفت: پس از 13 سال لیگ بوکس استارت خورده است و باید از بوکسور‌های صاحب نام داخلی برای حضور در مسابقات دعوت شود. اگر تماشاچیان لیگ بوکس زیاد باشد، قطعا حامیان مالی برای حضور در بوکس علاقه نشان می‌دهند.

احمدی صفا عنوان کرد: بعید می‌دانم لیگ بوکس با وجود شیوع ویروس کرونا تا پایان امسال برگزار شود. فدراسیون برای آغاز لیگ با تیم‌ها صحبت کرده و منتظر اجازه فعالیت بوکس است.

ملی پوش بوکس درباره کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: مشخص نیست رقابت‌های انتخابی المپیک به علت شیوع ویروس کرونا در کدام کشور برگزار می‌شود. من در روز یک وعده تمرین می‌کنم و فیلم‌های تمریناتم را برای استکی سرمربی تیم ملی بوکس ارسال می‌کنم. نمی‌توانم قول کسب سهمیه المپیک را بدهم، اما من به خودباوری لازم رسیده ام. در رقابت‌های قبلی سهمیه المپیک با یک اشتباه شانس المپیکی شدن را از دست دادم. امیدوارم با ارائه بهترین بازی روی رینگ سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /