یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه مشرق نیوز

وزنه‌بردار ایران در حرکت یک‌ضرب دسته 109 کیلوگرم قهرمانی جهان 2023 موفق به گرفتن مدال نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: در تدوین لایحه بودجه 1403، قطعاً تأثیر آزادسازی منابع لحاظ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران پیش‌تر نسبت به عواقب این گونه سوءاستفاده‌های سیاسی از جمله تلاش برای سیاسی کردن فضای آژانس هشدار لازم را داده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در واکنش به بیانیه گروسی تأکید کرد: اقدام اخیر ایران براساس حقوق حاکمیتی مصرح در ماده 9 موافقتنامه جامع پادمان بین ایران و آژانس (INFCIRC 214) صورت گرفته است

خبرگزاری تسنیم

دو ملی‌پوش دسته 109 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران از کسب مدال در حرکت یک‌ضرب در مسابقات قهرمانی جهان بازماندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاروان تیم فوتبال نساجی ایران برای دیدار مقابل بمبئی سیتی هند راهی این کشور شد. کاروان تیم فوتبال نساجی ایران برای دیدار مقابل بمبئی سیتی هند راهی این کشور شد. به گززارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال نساجی یکی از سه نماینده فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، صبح امروز شنبه (25 شهریور) برای برگزاری نخستین دیدار خود راهی هند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شقاقی یادآور می‌شود: از این منظر، نگارندگان و مصوب‌کنندگان برنامه هفتم، باید یک برنامه مترقی متناسب با دهه سوم قرن بیست و یکم باید آماده کنند. این برنامه فکر می‌کنم برای 100 سال یا 200 سال قبل مناسب بود، ولی برای امروز، برنامه هفتم به هیچ‌وجه پاسخ‌گو نیست.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، ترور امجد امینی پدر مهسا امینی با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، یک گروه تروریستی می خواستند پدر مهسا امینی را ترور کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

وب‌گاه فرارو

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور را در فضای ورزشی ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان گفت که ممکن است آنکارا از پیشنهادش برای پیوستن به این بلوک صرف نظر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان گفت: چند نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی که می خواستند در مسیر آرامستان آیچی، امجد امینی پدر مهسا امینی را ترور کنند با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در پیچ تاریخی و نظم نوین جهانی، نشانه‌های افول قدرت و اقتدار و سلطه‌گری آمریکا و خارج شدن دلار از چرخه اقتصادی دنیا را مشاهده می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام منابع، به یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی طولکرم در کرانه باختری تیراندازی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ترکیه پیش از سفر به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت که ممکن است آنکارا از پیشنهادش برای پیوستن به این بلوک صرف نظر کند.