یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وضعیت نامساعد فلسطینیان در اردوگاه عین الحلوه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وضعیت نامساعد فلسطینیان در اردوگاه عین الحلوه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع لبنانی با اشاره به ادامه درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه از آواره شدن مجدد ده‌ها فلسطینی خبر دادند. منابع محلی روز گذشته از ازسرگیری درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان با وجود برقراری آتش بس خبر داده بودند. این منابع امروز یکشنبه نیز از ادامه درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه...

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع لبنانی با اشاره به ادامه درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه از آواره شدن مجدد ده‌ها فلسطینی خبر دادند. منابع محلی روز گذشته از ازسرگیری درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان با وجود برقراری آتش بس خبر داده بودند. این منابع امروز یکشنبه نیز از ادامه درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که در پی شدت گرفتن درگیری‌ها، ده‌ها فلسطینی مجبور به ترک اردوگاه عین الحلوه شدند. این رخداد از سوی رسانه‌های فلسطینی با عنوان آوارگی مجدد فلسطینیان پس از گذشت چندین دهه از سال 1948 (اشغال فلسطین و آوارگی فلسطینی‌ها در آن سال) عنوان شده است.

تا این لحظه 5 نفر از عناصر مسلح طی درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه کشته شده و شماری دیگر نیز زخمی شده اند.

درگیری‌های اخیر در اردوگاه عین الحلوه که آوارگان فلسطینی را در خود جای داده، پس از آن آغاز شد که یک گروه مسلح یکی از فرماندهان جنبش فتح در این اردوگاه را ترور کرد.