یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار، یورو و نرخ انواع ارز خارجی در بازار امروز 26 شهریور 1402 مشخص شد. طی معاملات امروز تهران 26 شهریور 1402نرخ انواع ارز و قیمت طلا و یورو مشخص شد که بر اساس آن شاهد افزایش در بازار بودیم. در ادامه جدول نرخ ارز را می‌بینید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پرسپولیس به همراه همکارانش بازی النصر مقابل الرائد را زیرنظر گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فلورنتینو پرس قصد دارد که در مراسم افتتاحیه برنابئو جدید کریم بنزما و کریستیانو رونالدو دو ستاره بزرگ و سابق تیم را به این ورزشگاه برگرداند.

وب‌گاه ورزش سه

ترکی ال شیخ، رئیس مسابقات از برگزاری دومین دوره جام ریاض بین الهلال، النصر و یک باشگاه بین المللی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته نیمار جونیور اولین بازی خود را برای الهلال عربستان انجام داد و به این ترتیب الهلالی ها از نیمار جونیور برای اولین بار رونمایی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جهان‌نیوز» در‌باره وضعیت «ماشین اغتشاش» نوشت: می‌خواستند سر اختاپوس را در تهران بزنند، اما حالا در بدترین شرایط سیاسی اجتماعی قرار گرفته‌اند. یک‌سال گذشت تا اسرائیل ناچار شود با اضلاع اغتشاش پارسال دیدار‌های علنی خبری بگذارد تا جلوی پاره‌شدن زنجیره آشوب‌سازی‌شان گرفته شود. اما دیدار‌های علنی با پهلوی و عناصر اینترنشنال و بیان رسمی تهدید، ترور و......

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع امنیتی در استان الانبار اعلام کرد که بنا به اطلاعات منتشر شده از منابع امنیتی در پایگاه هوایی عین الاسد واقع در منطقه البغدادی واقع در غرب این استان، نظامیان آمریکایی به دنبال بستن نوار مرزی با سوریه هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در دوره پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359، سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ازیک‌طرف، تحت تأثیر شرایط بحرانی و بی‌ثباتی سیاسی حاکم بر جامعه قرار داشت. از سوی دیگر، به دلیل ماهیت تجدیدنظرطلبانه انقلاب اسلامی، یک نوع سردرگمی و آشفتگی تصمیم‌گیری و اجرا بر کارگزاران سیاست خارجی کشور در روابط خارجی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه سعودی پنج‌شنبه هفته گذشته گزارش داد که پادشاه و ولیعهد عربستان دو نامه از رئیس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده‌اند. یک رسانه سعودی پنج‌شنبه هفته گذشته گزارش داد که پادشاه و ولیعهد عربستان دو نامه از رئیس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، یک روزنامه در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است. در این مطلب آمده است:

وب‌گاه عصر ایران

مهاجرانی: پیداست اگر ما دینداری را به گونه‌ای تبلیغ یا ترویج کردیم که مردم رویگردان شدند. ما از گوهر دین متین و دین آسان و حقیقت دین فاصله گرفته‌ایم. چنان‌که خوارج و داعش نمونه‌های بسیار افراطی جهالت در فهم دین و قساوت در انجام و اجرای دین به روایت خودشان بوده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای استان‌ها را اعلام کرد. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای استان‌ها را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌ها، افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور و کاهش نسبی دما...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: تهران با وجود تحریم‌های آمریکا، تولید و صادرات نفت خود را افزایش می‌دهد. علاقه به خرید نفت خام ایران در چین، بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان، پس از تمدید کاهش عرضه توسط عربستان سعودی و روسیه که قیمت جهانی را افزایش داد، در حال افزایش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت حمل ونقل ترافیک شهر تهران گفت: آخرین تست‌های فنی قطار ملی مترو به منظور اخذ تاییدیه مراجع بین‌المللی با موفقیت انجام شد.

وب‌گاه گسترش

در تماسی که رضا عنایتی، سرمربی تیم ایران، در بازی‌های آسیایی با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برقرار کرده، موافقت حضور سلمانی و عمری در هانگژو بعد از دیدار با النصر صادر شده است. پرسپولیس از ساعت 21:30 روز سه‌شنبه 28 شهریورماه مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد و طبق هماهنگی صورت گرفته سلمانی و عمری بعد از بازی عازم فرودگاه امام خمینی (ره) تهران خواهند شد تا به چین بروند.