پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعلی نبویان در مراسمی دلیل منصرف شدن خود و همسرش از مهاجرت به فرانسه را توضیح داد.

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه ممکن است خیلی زود و اواخر این هفته برای النصر به میدان برود.

وب‌گاه ورزش سه

سائوپائولو با جذب لوکاس مورا تا پایان سال 2023 موافقت کرد.

وب‌گاه فرارو

مورینیو تا سه سال آینده در هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد عضویت خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت مصوب پروازهای اربعین 1402 تا 10 روز آینده مشخص و اعلام خواهد شد. قیمت مقطوع است و سعی می‌کنیم برای همه مردم دسترسی به خرید بلیت را فراهم کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق سه‌شنبه شب در جلسه هفتگی دولت اعلام کرد که یک هیئت بانک مرکزی و بانک تجارت عراق، به کشور عمان سفر کرده‌اند تا درباره چارچوب تحویل بدهی گازی ایران به عمان با هماهنگی آمریکا گفت‌وگو کنند.

وب‌گاه عصر ایران

هر سال روز سیزدهم محرم به یاد دفن پیکر شهدای کربلا توسط قوم بنی‌اسد، حرم امام حسین و حضرت عباس برای عزاداریِ بانوان اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق سه‌شنبه شب در جلسه هفتگی دولت اعلام کرد که یک هیئت بانک مرکزی و بانک تجارت عراق، به کشور عمان سفر کرده‌اند تا درباره چارچوب تحویل بدهی گازی ایران به عمان با هماهنگی آمریکا گفت‌وگو کنند.

وب‌گاه عصر ایران

اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وب‌گاه عصر ایران

سالمند سالاری در آمریکا: بیش از 70 درصد بازیگران سیاسی آمریکا را افرادی تشکیل می دهند که در دهه 70 یا 80 زندگی خود هستند.

وب‌گاه عصر ایران

به انتخاب فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) مورینیو یکی از 10 مربی برتر تاریخ فوتبال است. او همچنین با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ یوفا و لیک کنفرانس اروپا، صاحب رکورد است / به انتخاب فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) مورینیو یکی از 10 مربی برتر تاریخ فوتبال است. او همچنین با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ یوفا و لیک کنفرانس اروپا، صاحب رکورد است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تقدیم لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1402 کل کشور با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که دیپلماسی متوقف شده و ایران سیاست‌های جدیدی را به کار بسته، به نظر می‌رسد که ایالات متحده دوباره به قدرت نظامی متکی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولایتی گفت: جبهه مقاومت توانسته است با اتحاد و کنار یکدیگر بودن توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند.

وب‌گاه عصر ایران

«زمانی که رئیس جمهور (زلنسکی) نتواند وظایف خود را انجام دهد، رئیس پارلمان اوکراین مسئولیت‌های او را بر عهده می‌گیرد. بنابراین، هیچ خلاً قدرتی وجود نخواهد داشت.»

وب‌گاه فرارو

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ به صورت رسمی و با دریافت دستمزد 40 میلیون یورو در سال، به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست.