پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران از ارائه طرح پیشنهادی مسکن اقتصادی با هدف خانه‌دار کردن زوج‌های جوان خبر داد و برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان را فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان و سازندگان مسکن عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا بر لزوم ارتقاء اشراف اطلاعاتی در انجام ماموریت‌ها و استمرار و جدیت در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان و معتادان متجاهردرسطح استان خوزستان تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اخوان از جمله افراد محدودی بود که با شروع جنگ تحمیلی به ستاد جنگ‌های نامنظم پیوست و در کنار شهید دکتر مصطفی چمران در بیش از هفتاد عملیات و نبرد خطرناک حاضرشد و با آنچه که درخصوص عکاسی از شهید چمران فرا گرفته بود، به‌عنوان یک عکاس نیز توانست به‌خوبی به ثبت وقایع و اتفاقات پیرامون خود بپردازد. وی در مدت کوتاهی آنچنان در حوزه عکاسی متبحر شد که در اولین...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: باشگاه الاتحاد عربستان با رقم نجومی 240 میلیون یورو به دنبال جذب محمد صلاح در تابستان سال جاری است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود موفق شد امارات متحده عربی را شکست بدهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 5 سنت معادل 0.06 درصد کاهش به 86 دلار و 19 سنت رسید.

وب‌گاه فرارو

الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابعی در ریاست‌جمهوری ترکیه در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کردند که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بحث آتش‌بس و احیای گفتگو‌های صلح بین روسیه و اوکراین را مطرح کند. اردوغان روز جمعه اعلام کرد که مشتاقانه منتظر سفر ولادیمیر پوتین همتای روس خود به ترکیه است. به گزارش ینی شفق، رئیس...

وب‌گاه ورزش سه

الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که بر اساس برآورد‌های صورت گرفته توسط محافل امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص سناریوی درگیری با حزب الله لبنان در نخستین روز‌های این درگیری، هزاران موشک به سمت اراضی اشغالی پرتاب می‌شود. در گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمده است: اسرائیل برای ساعات طولانی در خاموشی و تاریکی فروخواهد رفت. چه بسا این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی عجیب از نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران منتشر شد که در آن یک مرد با کت و شلوار در داخل آب است.

وب‌گاه عصر ایران

شاید استقرار تفنگ‌داران دریایی آمریکا در خلیج‌فارس قرار است به محمد بن سلمان نشان دهد که عزم آمریکا برای دفاع از عربستان در برابر ایران جدی است و دوران (بسیار کوتاه) خروج آمریکا از خاورمیانه به پایان رسیده است. اینکه بن‌سلمان چگونه بایدن را بازی داده حیرت‌انگیز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاره سابق تیم رئال مادرید به خانه خدا مشرف شد.

خبرگزاری تسنیم

امسال حدود 3 هزار موکب از 31 استان کشور در اربعین امسال به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

دریانوردان ناوگروه360 نیروی دریایی ارتش بهمراه خانواده‌هایشان به دیدار فرمانده معظم کل قوا رفتند و ایشان علاوه بر ابعاد نظامی این ماموریت بر ابعاد و ارزش سیاسی آن تاکید کردند و از هنرمندان خواستند تا داستان این ماموریت 8 ماهه را به تصویر بکشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی برای 18 استان کشور از جمله تهران هشدار سطح زرد صادر کرد و از احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و وزش باد خبر داد.