جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در گفتگوهای تلفنی جداگانه با رجب طیب اردوغان، سلطان هیثم بن‌طارق آل‌سعید و شهباز شریف، ضمن تبریک متقابل عید به آنها و مردم کشورهایشان، بر تقویت همکاری‌های همه‌جانبه و سومند برای ملت‌ها تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی قضایی عراق مجوز اقدام قانونی علیه فردی که روز گذشته در سوئد اقدام به هتک حرمت قرآن کریم کرده بود، را صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

انتقاد حسین عبدی از تبعیض رفتاری داور دیدار ایران - ژاپن: در ابتدا باید به ژاپنی‌ها تبریک بگویم و امیدوارم با نمایشی خوب در فینال به عنوان قهرمانی برسند. با این حال به نظرم گل نخست روی توپی بود که هیچکدام از بازیکنان ما توقع گل‌شدن آن توپ را نداشتند. گل دوم هم به همین شکل.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موساد مدعی شد با ربودن فردی در خاک ایران و بازجویی از او، حمله‌ای علیه صهیونیست‌ها در قبرس را خنثی کرده‌است

وب‌گاه عرشه آنلاین

رونالدو و کریم بنزما پردرآمدترین بازیکنان در فوتبال عربستان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران ترکیه، عمان و پاکستان به رئیسی عید قربان را تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس از اینکه پلیس سوئد به وی اجازه داد تا تظاهراتی ترتیب دهد و یک نسخه از قرآن را بسوزاند، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی استکهلم به آتش کشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وبگاه «آکسیوس» در گزارشی اعلام کرد که کاخ سفید از افشای اطلاعات درباره مذاکرات غیرمستقیم با ایران از سوی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده است. 3 مقام آمریکایی و اسرائیلی به آکسیوس گفتند که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در روز‌های گذشته در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی در رژیم اشغالگر قدس در خصوص نشت اطلاعات پیرامون مذاکرات غیرمستقیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سران ترکیه، عمان و پاکستان به ابراهیم رئیسی پیام تبریک دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقتدی صدر در توئیتی نوشت، باید تظاهراتی با درخواست اخراج سفیر سوئد و قطع روابط با این کشور در برابر سفارت سوئد در بغداد برگزار شود.

وب‌گاه ورزش سه

تعداد مشاهده ویدیوی معارفه ستاره‌های جذب شده توسط تیمهای عربستانی به بهانه‌ای جدید برای رقابت بین آنها تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: اگر آزادی بیان در سطح جهانی و در عراق تضمین شده است، مومنان باید از طریق تظاهرات گسترده خشم در برابر سفارت سوئد در عراق نظرات و عقاید خود را درباره آتش زدن قرآن در مقابل مساجد و سفارتخانه ها اعلام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه ایران در موضع‌گیری نسبت به ادعاهای زلنسکی علیه ایران، یادآور شد که «جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که مخالف جنگ اوکراین و استمرار آن است و از درد و رنج مردم اوکراین بسیار متأسف است و بر ضرورت یافتن راهکاری سیاسی برای پایان بخشیدن به آن در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید دارد و آماده است برای تحقق آن مساعدت نماید.»