جمعه 28 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای عالی قضایی عراق با صدور بیانیه ای با اعلام دستور رئیس این شورا برای انجام اقدامات لازم جهت بازگرداندن این شخص به عراق افزود: زیدان به دادسرای عمومی عراق دستور داد تا با هماهنگی دادسرای اول الکرخ، مراحل قانونی برای درخواست استرداد این فرد تکمیل و طبق قانون محاکمه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. این منابع اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با پرواز گسترده پهپاد‌های خود به این منطقه یورش برده‌اند. منابع فلسطینی افزودند که نظامیان رژیم صهیونیستی با بمب‌های گازی به شکل گسترده به سمت جوانان فلسطینی در جریان این یورش حمله کرده‌اند. همزمان منابع...

وب‌گاه ورزش سه

الهلال عربستان پیشنهاد بسیار بزرگی به روملو لوکاکو داده است اما این مهاجم بلژیکی فقط دوست دارد برای اینتر بازی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تظاهرات کنندگان عراقی ابتدا در مقابل ساختمان سفارت سوئد در منطقه الصالحیه مرکز بغداد تجمع کرده و علیه اجازه دولت سوئد برای هتک حرمت قرآن کریم شعار داده و این اقدام را محکوم کردند و در ادامه با شکستن وروی سفارت، وارد حیات آن شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام یک رسانه یونانی نام میلاد محمدی در لیست بازیکان مد نظر اوزونیدیس سرمربی گل‌گهر قراردارد.

وب‌گاه فرارو

چلسی برای خرید آنجلو گابریل، مهاجم 19 ساله باشگاه سانتوس با مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوسپ بورل روز پنجشنبه در آستانه برگزاری نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل در جمع خبرنگاران مدعی شد: همه‌چیز (درباره شورش واگنر) مبهم است. اینکه چه اتفاقی افتاد و چه کسی پشت پرده این آشوب و شورش نظامی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نزدیک به یک سال و نیم از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین می‌گذرد. این تهاجم دفاع متقابل اوکراین و واکنش جهانی را در برداشت. دیری نپایید که «جامعه جهانی» اقدام به برگزاری نشست فوق‌العاده در مجمع عمومی سازمان ملل نمود و بعدتر غرب به اعمال ضع تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه روی آورد. دموکراسی‌های جهان علیه این وضع شدیدا به اعتراض برخاستند اما همه چیز به اینجا ختم نشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صدها نفر از شهروندان عراقی ضمن محکومیت آتش زدن قرآن کریم در سوئد، در برابر سفارت این کشور در بغداد تجمع اعتراضی گسترده‌ای برگزار کردند و خشم خود را نسبت به این جنایت ابراز کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی و ارتفاع امواج در برخی نقاط کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته یک منبع درون تشکیلات سیاسی ایران، ایالات متحده تأکید کرده که پیشرفت بیشتر در مذاکرات بدون توافقی بر سر موضوع زندانیان دوتابعیتی آمریکایی و ایرانی حاصل نخواهد شد. این منبع گفت که این مسئله پیچیدگی جدیدی به ماجرار افزود و مایه اختلاف دو طرف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل منطقه گفت: از آنجایی که در طول دو سال گذشته به دلیل سیاست‌های حکیمانه دولت سیزدهم توافق میان دو قدرت منطقه‌ای ایران و عربستان صورت گرفته، یک فضای تعاملی بیشتری هم میان کشورهای دوسوی خلیج فارس به وجود آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای عالی قضایی عراق: به ریاست دادستانی کل دستور داد که با هماهنگی دادسرای یکم بازپرسی کرخ اقدامات قانونی را برای ارائه درخواست بازگرداندن این فرد به عراق و محاکمه وی طبق قانون انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: دشمن معتقد بود باید خاورمیانه جدید به وجود بیاید در حالی که خاورمیانه جدید امروز به نفع جمهوری اسلامی متولد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق هشدار هواشناسی از روز شنبه 10 تیر تا دوشنبه 12 تیر افزایش گرادیان فشاری و تغییر توده هوا و به تبع آن وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.