جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: در حال حاضر شرایط رکود تورمی در بازار مسکن حاکم است که در این شرایط خریداران وفروشندگان منتظر تثبیت بیشتر قیمت ها هستند.

آژانس غذای سازمان ملل‌متحد روز جمعه اعلام کرد که قیمت جهانی مواد غذایی در ژانویه برای دهمین ماه متوالی کاهش یافت و اکنون حدود 18 درصد از بالاترین رکورد مارس گذشته، پس از درگیری روسیه و اوکراین کاهش یافته است.

به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر از فردا 16 بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.

در این خبر به بررسی قیمت انواع مایکروویو در بازار پرداختیم.

در این خبر به بررسی قیمت انواع حبوبات در بازار پرداختیم.

رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی هم اکنون ظرفیت تولید روزانه 2 هزار و 300 تن گوگرد در پارس جنوبی وجود دارد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2475 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 12.6 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی ارتفاعات البرز و ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان بارش برف و باران و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان گفت: برآوردها حاکی از آن است که مجموع تولید صید و آبزی پروری به بیش از یک میلیون تن برسد.

به گفته کارشناسان با حساب وکالتی تقاضا‌های کاذب برای خرید خودرو حذف و تقاضا‌ها واقعی‌تر می‌شود؛ بدین شکل تا حدودی می‌توان مانع از شکل‌گیری دلالی‌ها همانند سابق شد.

یکی از ویژگی‌های پنجره خدمات دولت هوشمند، امکان ثبت امتیاز برای سامانه دستگاه‌هاست که بررسی عملکرد آنها در ارائه خدمات الکترونیک را میسر می‌کند.

معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس گفت: حدود 25 هزار میلیارد تومان سود سنواتی متعلق به سهامداران در دست شرکت‌ها بود که با پیگیری‌های سازمان بورس، تاکنون 180 شرکت قریب به 5 هزار میلیارد تومان از آن را بین 30 میلیون سهامدار توزیع کرده‌اند.

محمد صادقی گفت: شهروندان در صورت مواجه شدن با پیام «کارت را صحیح وارد کنید» نسبت به استفاده از دیگر ترمینال‌های جایگاه اقدام نمایند؛ این ترمینال‌ها طی فرآیندی جمع آوری و تعمیر می‌شوند.

مدیرکل تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان راهداری گفت: سه محور غیرشریانی و یک محور شریانی به علت برف و کولاک مسدود هستند.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی می‌گوید از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه از سمت شمال‌غرب و غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و تا اواسط هفته آتی بارندگی‌ها ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای افزایش ارتفاع امواج در نواحی ساحلی شمال کشور بین 1 تا 1/5 متر و در فراساحل دریای خزر بین 1/5 تا 2 متر، از امروز تا یکشنبه صادر شده است.