سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

با مصوبه شورای عالی بورس، عرضه خودرو در بورس کالا ادامه خواهد داشت و از امروز اطلاعیه‌های عرضه منتشر می شود.

کارشناس هواشناسی گفت: از امروز در نواحی غربی و جنوب غربی کشور شاهد بارش برف وکولاک خواهیم بود.

در این گزارش قیمت برخی از انواع آب لیمو‌های موجود در بازار را گردآوری کرده ایم.

وزیر جهاد گفت: اگر با کمک فناوری، ضایعات 30 درصدی محصولات کشاورزی را کاهش دهیم، این امر از هدررفت 13 میلیارد مترمکعب آب در سال جلوگیری می کند.

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی بالای 100 متر در محله سید خندان به شرح زیر است.

شالبافان گفت: سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های دریایی توسط دولت تصویب شده است و این اقدام نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری دریایی دارد.

مجری طرح گندم گفت: پیشنهاد اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری در حال بررسی است، اما هنوز مصوبه ای در این خصوص نداریم.

مرحله سوم عرضه گواهی سپرده ربع سکه بهار آزادی از روز چهارشنبه 19 بهمن ماه در بورس کالا آغاز می شود.

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: برآوردها حاکی از آن است که با رفع موانع صادراتی، میزان صادرات تا پایان سال به 263 تن برسد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع جعبه ابزار در بازار پرداختیم.

گروه خودروسازی سایپا به دنبال درخواست متقاضیان برای شرکت در طرح پیش‌فروش ویژه دهه فجر، مهلت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه را تا ساعت 13 فردا تمدید کرد.

با توجه به زلزله اخیر، بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به کشور بازگردند که همین امر منجر به داغ شدن بازار بلیت مسیرهای استانبول به تهران شده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: ایران به لحاظ ساخت نیروگاه برقی در منطقه رتبه اول و در جهان رتبه 14 را داراست.

مدیر بازار‌های مشتقه و صندوق‌های کالایی گفت: اوراق سلف موازی خودرو هفته آینده برای نخستین بار در بورس کالا منتشر می‌شود.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به ازدیاد تولید و مازاد عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا پایان سال تغییری نداشته باشد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات خرد و صندوق‌های سهامی امروز 18 بهمن 4.729 میلیارد تومان ثبت و 517 نماد در بازار مثبت معامله شدند.