یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین نمایشگاه رصتا در نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای مخاطبان است که در این دوره از رویداد 96 غرفه از سکوهای دارای مجوز ساترا حضور دارند.

آثار راه یافته به بخش‌های گوناگون جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از سوی ستاد برگزاری این رویداد اعلام شد.

وزیر فرهنگ گفت: اجرای طرح ملی نهضت بازگشت به مساجد به عنوان دستورالعملی ویژه برای معاونت‌های مختلف وزارت فرهنگ پیش خواهد رفت.

امامی گفت: برنامه کارگروه مد و لباس این است که از نیمه شعبان تا 26 اسفندماه، نمایشگاه شهر خانواده با غرفه های بیشتر در دسترس عموم قرار بگیرد.

در روزهای پایانی سال گالری‌های متنوعی مانند آب و آیینه، رنگ و خیال و وضعیت برپا شده و میزبان علاقه‌مندان است.

نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» روز دوشنبه 8 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

پرونده‌های راکد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توسط کارشناسان معاونت اسناد ملی ایران تعیین تکلیف شد.

پنجاه‌و‌چهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح امروز دوشنبه 8 اسفندماه 1401 در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

نمایشگاه مجازی سوگواره هنر عاشورایی که با موضوع پویش بهترین اثر از نگاه مردم، با استقبال کم‌نظیر دوستداران هنر رو‌به‌رو شد.

پیام کاظم نظری مدیرکل اداره هنر‌های نمایشی به پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان منتشر شد.

فصل سوم «پوست شیر» از 10 اسفند در فیلم‌نت آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری این سریال نیز در ماه اسفند به پایان می‌رسد.

مدیرعامل خانه کتاب گفت: آثار دفاع مقدس که توسط خود جانبازان تالیف شده باشد و کم است و تالیف آثار در ادامه ایثار این عزیزان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، هرگونه گمانه زنی در خصوص فروش موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران را مردود اعلام کرد.

کودریاتسف گفت: صاحبان فیلم‌های بلند ایرانی را تشویق کنید در جشنواره فیلم مسکو که ماه آوریل 2023 برگزارمی‌شود شرکت کنند.

در جلسه کارگروه کمیته ارزیابی و خرید اسناد آرشیوی 12 مجموعه شامل 157 ردیف اسناد و مدارک ارزشمند آرشیوی ارزشیابی و قیمت‌گذاری شد.

محجوب گفت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در ترکیه، هموطنانی که قصد سفر دارند، پیش از انجام سفر از قطعیت در تامین محل اقامت خود اطمینان حاصل کنند.