یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس موسیقی گفت: نباید فقط در مدار موسیقی داخلی باشیم، نگاه بین المللی داشته و اندیشه ورزی را در کنار موسیقی بین الملل کنار هم بچینیم.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات گفت: مهلت نام نویسی ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب از ششم اسفند به مدت پنج روز است.

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «معاف از مالیات»، «تاریک‌ترین ساعت»، «فقط بیست»، «شمال از شمال غربی» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

کتاب «شنبه آرام؟» برای اولین‌بار روایتی دسته اول از زندگی شهیدی ارائه کرده است که رهبر معظم انقلاب او را «عنصر علمی کم‌نظیر» توصیف کرده‌اند.

صلوات شعبانیه، یکی از اعمال مهم ماه شعبان است که به خواندن آن در این ماه توصیه اکیدی شده است.

یک منتقد تئاتر از اهمیت تئاتر برای کودکان گفت کار تئاتر آموزش، پرورش و تربیت نیست بلکه کاری سرگرم کننده است.

داور جشنواره موسیقی گفت: برای اینکه بخواهیم عنوان بین المللی را بر روی موسیقی فجر بگذاریم در این حوزه از موسیقی دچار مشکل هستیم.

ضرغامی گفت: صنایع دستی برگرفته از زندگی مردم است و باید مجدد به سبد خرید خانواده‌ها بازگردد و در زندگی مردم کاربردی شود.

مولودی ولادت امام حسین (ع) با نوای محمود کریمی در اینجا قابل مشاهده است.

آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در تالار وحدت در حال برگزاری است.

اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر (سرو سیمین هفت) با حضور وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی آغاز شد.

منزلت امام حسین (ع) به حدی است که هنگام ولادت با سعادتشان، پروردگار به جبرئیل مأموریت دادند که به پیامبر اکرم (ص) و امیر مومنان (ع) تهنیت عرض کند.

سخنرانی حجت الاسلام میرباقری درباره امام حسین (ع) اینجا منتشر شده است.

«سیاست ایرانی» مجله‌ای صوتی و تصویری برای علاقه‌مندان به سیاست است که ورودی متفاوت به مباحث سیاسی دارد.

ساعت کار دفتر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آستانه فرارسیدن نوروز افزایش یافت.

برنامه «رادیکال 7» با هدف شرح و بسط علمی مسائل روزمره، روز‌های فرد از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.