دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حراج بونامز اثری کوچک از مجموعه «عشاقِ» صادق تبریزی مربوط به دهه هفتاد میلادی که با تکنیک رنگ روغن روی بوم اجرا شده بود، به فروش رسید.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شماره 10» درباره حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و جزییات ساخت این فیلم توضیحاتی را ارائه داد.

اولین نشست خبری دومین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور عوامل فیلم سینمایی «آه سرد» در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

رایزن فرهنگی سفارت ایران در روسیه گفت: نمایشگاه دل‌نگاره؛ آثار نقاشی حسن روح الامین در موزه هنر‌های شرقی مسکو برپا می‌شود.

استانکو بلایگوویچ گفت: جشنواره‌ها فرصت‌های مغتنمی برای شناخت فرهنگ‌ها و هنر‌های متنوع بشری هستند و صربستان به توسعه همکاری‌ها با ایران مصمم است.

فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند یکی از آثار چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره «جنگل پرتقال» گفت: این فیلم از نشانه‌های غیرسینمایی بهره برد و تک بعدی نبود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در مترو پایتخت خبر داد.

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

هیات انتخاب و داوری بخش کوتاه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، اسامی فیلم های راه یافته به این بخش را اعلام کرد.

فیلم سینمایی «بچه زرنگ» که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه‌ها بهره گرفته است.

فیلم سینمایی «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی و تهیه‌کنندگی رضا محقق یکی آثار جشنواره چهل و یکم فیلم فجر است.

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی به صورت رایگان میزبان عموم بازدیدکنندگان است.

در این گزارش آثار نامزدهای نهایی دوره هفدهم جشنواره بین المللی شعر فجر معرفی و بررسی شده اند.

معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، درباره شبهه‌افکنی برخی اشخاص بیانیه‌ای صادر کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شعار‌های دوران انقلاب در سال 1357 همزمان با ایام دهه فجر در خیابان‌های پایتخت نصب خواهد شد.