جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، از توانمندسازی 176 هزار معلم مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: از این پس معلمانی که وارد مدارس غیردولتی آموزش و پرورش می‌شوند باید حتما گزینش شده و صلاحیت عمومی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

ایرنا نوشت: نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز اعلام می‌شود.

اعتمادآنلاین نوشت: دانشگاه تهران در ترم جدید به علی‌اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.

انتخاب نوشت: اخراج اساتید دانشگاه با هر بهانه ای رخ دهد، قطعا از نظر جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور، ادامه همان سیاست «پاکسازی» است که در مقاطعی در دهه شصت و در دولت محمود احمدی نژاد اجرا شده بود، اتفاقی که گفته می شود ریشه در برنامه بزرگ جریان پایداری ساکن در دولت علی رغم برخی مخالفت ها دارد.

یک جامعه‌شناس در گفت‌وگو با خبرآنلاین، ضمن واکنش به سیل مهاجرت در میان نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور می‌گوید: «جوان امروز هیچ چشم‌انداز روشنی برای آینده ندارد و مهاجرت را اولین گزینه برای نجات خود می‌بیند. او برای بقا، پیشرفت و رشد و توسعه فردی تصمیم به مهاجرت می‌گیرد؛ زیرا احساس می‌کند در جامعه‌ای که تضمینی برای شغل و آینده او وجود ندارد، نمی‌تواند نفس بکشد و مهاجرت را به مثابه یک راهِ...

مهر نوشت: داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا 2 روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

ایسنا نوشت: قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور از صدور 5 دستور موقت جدید در روزهای اخیر برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار سال 1400 و قبل از آن که در هیئت بدوی و تجدیدنظر قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری با رأی قطعی به عنوان مردود علمی شناخته شدند، توسط دیوان عدالت اداری خبر داد.

تسنیم نوشت: رییس سازمان سنجش گفت: نمرات خام، نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) و نمره کل سابقه تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 از امروز دوشنبه 9 مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

پایگاه خبری «چند ثانیه» از حکم تعلیق دو استاد دانشگاه اصفهان به علت پست‌های انتقادی در اینستاگرام و گزارش مخدوش از محتوای کلاس‌ها خبر داد.

حضور متفاوت یک داوطلب در کنکور در عکس‌های خبرگزاری‌ها پربازدید شد.

تسنیم نوشت: با انتشار فیلمی از گریه‌های دانش‌آموز نابینا در آزمون مدارس نمونه دولتی به دلیل عدم اختصاص منشی به او از سوی آموزش و پرورش منطقه مربوطه، وزیر آموزش و پرورش دستور حل مشکل او را صادر کرد.

رویداد24 نوشت: تصاویر تاریخی از مدارس و دانش آموزان در ایران را مشاهده می‌کنید.

فارس نوشت: رئیس سازمان سنجش امروز در نشست خبری‌اش، با نمایش تجهیزات تقلب در کنکور، گفته با کمک یک شرکت دانش‌بنیان دستگاهی را به‌کار می‌بَریم که امکان تقلب از طریق هندزفری را غیرممکن می‌کند و داوطلب را لو می‌دهد.

همشهری نوشت: در نظرسنجی تلفنی که با حجم نمونه 602نفری از میان شهروندان 18سال به بالای تهرانی انجام شده، حدود 55درصد از مردم ترجیحشان آن بوده است که اگر فرزندی داشته باشند او را در مدرسه دولتی ثبت‌نام کنند و فقط 30درصد شهروندان مدرسه غیرانتفاعی را ترجیح داده‌اند.

همشهری آنلاین نوشت: قوه قضاییه در قالب یک پیامک در مورد تقلب در روز کنکور به داوطلبان هشدار داد.