جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: یک کاربر توئیتر در پاسخ به این سوال که در دانشگاه چه کار می‌کنید؟ تصویری در حال خوردن آبنبات چوبی و تماشای کارتون باب‌اسفنجی سر کلاس منتشر کرده است.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش از مسئولین دانشگاه فرهنگیان خواست که نام فائزه رحیمی به عنوان اولین شهیده "تربیت معلم" در تمام ویژه برنامه‌های فرهنگی که به مناسبت روز مقاومت در این دانشگاه برگزار می‌شود، بدرخشد.

میزان نوشت: رئیس سازمان اداری استخدامی کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ماه آینده خبر داد.

ایرنا نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمامی فعالیتهای آموزشی مدارس در مشهد و مناطق هفت گانه آن، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در همه مقاطع نوبت صبح به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می شود.

عصر ایران نوشت: متأسفانه نظام ارزشیابی چهارگزینه‌ای، روش مطالعه دانش‌آموزان را به سمت حافظه محوری سوق داده و شرایط به گونه‌ای شده است که دانش‌آموز می‌گوید من دروس را مطالعه کردم اما در حقیقت به حفظ مطالب اکتفا کرده است.

ایسنا نوشت: بنا بر اظهارات رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، در آیین نامه جدید رتبه‌بندی معلمان پیشنهاد شده، معلمان علاوه بر ارزیابی هر چهار سال یک بار برای ارتقای رتبه، همانند اساتید دانشگاه و برای کسب «پایه علمی» هر سال ارزیابی شوند و بر اساس عملکرد سالیانه خود «پایه علمی» کسب کنند.

رکنا نوشت: مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز از پیگیری ویدیو کتک زدن دانش آموز خبر داد.

جماران نوشت: نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: راه اندازی مدارس وابسته به حوزه در دستور کار است و طلبه هایی که توانمندی لازم را دارند جذب شده اند که امیدواریم نقشی در ترویج بیشتر فرهنگ ایرانی - اسلامی داشته باشیم.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: در آزمون های استخدامی شرایط کاملا عادلانه برای رقابت تمام آحاد جامعه ایجاد می‌شود. بعد از اعلام نتایج متوجه شدیم 3000 نفر از طلاب و جمعی از نیروهای جهادی، فعالان فرهنگی و قرآنی جذب آموزش‌وپرورش شدند که این امر می‌تواند در راستای تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان موثر باشد.

آمار دقیق طلاب استخدام شده در آموزش و پرورش چند نفر است؟

شرایط کشور بنا به اخبار داخلی و خارجی دارای افت و خیز های شدیدی است. آنچه مسلم است گروه ها و احزاب متشکل در حال گمانه زنی و انتخابات درون سازمانی برای یافتن افراد و تیم اصلح خود هستند، کاری که در تمام دنیا بصورت روتین انجام می گیرد و صد البته چاره ای جز طی این پروسه نیست.

دوره آموزشی هوش مصنوعی مقدماتی توسط اداره آموزش و پرورش اندیمشک با حضور جامعه فرهنگیان برگزار شد.

علی شریفی‌زارچی، استاد اخراج شده دانشگاه شریف از استعفای یک استاد دیگر از دانشگاه شریف خبر داد.

ایسنا نوشت: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به در دستور کار بودن بازطراحی شاخه‌ها و رشته‌های متوسطه دوم از سال گذشته، از ادغام و کاهش رشته‌های فعلی شاخه نظری خبر داد و اعلام کرد که درصورت نهایی شدن تصمیمات، ممکن است از دو سال بعد، ادغام رشته‌های نظری اجرایی شود.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در غالب نقاط کشور و بارش برف در مناطق سردسیر خبر داد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی داوطلب با حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری و مسئولان فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال احمر در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.