جمعه 31 فروردین 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی درپاسخ به این سوال که کنکور ظرف چند سال آینده حذف خواهد شد گفت: من امیدوارم ظرف 5 سال آینده دیگر کنکور نداشته باشیم.

اطلاعات آنلاین نوشت: سردر دانشگاه شریف به دلیل حمله به غزه تغییر کرد.

ایسنا نوشت: بر اساس بسته «تقویت مدارس عادی دولتی» که از سوی شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و برای اجرا توسط وزارت آموزش و پرورش آماده شده است، ظرف دو سال از زمان اجرای محورهای این بسته، باید تراکم نیمی از کلاس‌های درس مدارس عادی دولتی به سطح استاندارد مصوب شده در شورای عالی آموزش و پرورش برسد.

ایسنا نوشت: سخنگو و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: 25 هزار معلم جدید از اول آبان وارد کلاس‌های درس می‌شوند و مسأله کمبود معلم برطرف خواهد شد.

روزنامه فرهیختگان نوشت: بررسی شهریه‌های جدید دانشگاه‌های دولتی نشان می‌دهد، قرار است تا پس از این، دانشجویان محصل پزشکی، سالی 110 میلیون تومان به دانشگاه بپردازند.

تسنیم نوشت: زمان ثبت اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدام دبیر اعلام شد؛ داوطلبان تا 5 روز برای اعتراض فرصت دارند.

ایسنا نوشت: کلاس‌های درس تمامی دانشگاه‌های شهر تهران به منظور حضور گسترده دانشگاهیان در تجمع محکوم کردن جنایان رژیم غاصب صهیونیستی تعطیل شد.

امام جمعه موقت تهران در مراسم یادبود عبدالصالح جعفری استاد دانشگاه گفت: بنده در دورانی که مفتخر به حضور در نهاد دانشگاه تهران بودم به دلیل ارتباط نزدیک و صمیمی با مجموعه تشکلهای دانشجویی اعضای محترم دانشجویی با برادر عزیزم جناب اقای عبد الصالح از نزدیک آشنا بودم یکی از فعالان نهاد دانشگاه و دانشجویان پرتلاش و موثر در عرصه های فرهنگی و سیاسی دانشگاه. منتها در این دورانی که از دانشگاه...

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هیچگونه تغییری در روند برگزاری کنکور 1403 را نخواهیم پذیرفت.

بنر استایل دانشجویی برای دانشجویان پسر و دختر در دانشگاه آزاد خبرساز شد.

ایسنا نوشت: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پی انتشار تصاویری از حضور اورژانس در نزدیکی یکی از مدارس شهرستان قدس و ایجاد هیاهو توسط برخی رسانه‌های ضد انقلاب اطلاعیه‌ای منتشر کرد که عنوان می‌کند بداخلاقی رسانه‌ای با روش‌های نخ‌نمای ماه‌های گذشته، نمی‌تواند خللی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور ایجاد کند.

شرق نوشت: رئیس دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاه تهران تذکر مأموران حراست دانشگاه به دانشجوی دختر به دلیل بی حجابی و از حال رفتن این دانشجو را رد و تاکید کرد که تذکر مأمور به دلیل «بغل کردن دانشجوی دختر و پسر» بوده است.

ایسنا به‌نقل از بی‌بی‌سی نوشت: دانشگاهی در ایرلند اولین مدرک این کشور در زمینه «اینفلوئنسری» در رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد.

ایسنا نوشت: بسیج دانشگاه علامه به رئیس‌جمهور نامه نوشت.

دیجیاتو نوشت: یک گروه هکری وابسته به گروهک‌های معاند در روز اول مهر و در آغاز سال تحصیلی جدید ادعا کرده که 500 سرور، کامپیوتر، سایت و سامانه این وزارتخانه را هک کرده و به بیش از 20 هزار سند دسترسی پیدا کرده است.

ایرنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وجود مخالفت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی، با کلیات طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن، قانون مربوط به برگزاری کنکور تغییر می‌کند.