شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: در نظرسنجی تلفنی که با حجم نمونه 602نفری از میان شهروندان 18سال به بالای تهرانی انجام شده، حدود 55درصد از مردم ترجیحشان آن بوده است که اگر فرزندی داشته باشند او را در مدرسه دولتی ثبت‌نام کنند و فقط 30درصد شهروندان مدرسه غیرانتفاعی را ترجیح داده‌اند.

همشهری آنلاین نوشت: قوه قضاییه در قالب یک پیامک در مورد تقلب در روز کنکور به داوطلبان هشدار داد.

تسنیم نوشت: رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارسی که شهریه خارج از عرف اعلام و دریافت کرده‌اند، باید مبلغ اضافه را به خانواده‌ها بازگردانند، شهریه مدارس غیردولتی فعلاً براساس رقم سال گذشته است.

ایرنا نوشت: بخشنامه جذب سرباز معلم از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

ایسنا نوشت: سخنگوی فراجا از بازداشت 110 نفر در ارتباط با موضوعات رخ داده اخیر در مدارس خبر داد.

تسنیم نوشت: سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: جمعی از دانش‌آموزان یکی از مدارس شهرستان کوار امروزدچارضعف و سرگیجه شدند.

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم اخراج نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دولت دوازدهم خطاب به خزعلی گفت: شما که با سند 2030 مخالف بودید بخش آموزش را در چارچوب این سند قبول دارید و می‌خواهید اجرا کنید.

فارس نوشت: وزیر علوم گفت که برای اینکه خیال داوطلبان راحت باشد از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیم و از شورای امنیت کشور خواهش کردیم که در طی برگزاری آزمون اینترنت حوزه‌های برگزاری آزمون قطع شود.

در این بسته سلامت متخصصان درباره علل شایع درد و سوزش پا، و البته فریز کردن تخمک به‌عنوان یکی از روش‌های باروری می‌گویند.

روابط عمومی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند.

تسنیم نوشت: معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش از برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 دی خبر داد.

برای اولین بار نامه عدم صلاحیت عمومی خود و مخالفت با عضویت بنده در هیأت علمی دانشگاه تهران را در خبرگزاری‌ها دیدم.

ایسنا نوشت: به علت بارش برف و برودت هوا آموزش در همه مدارس فیروزکوه امروز 19 دی ماه «غیرحضوری» شد.